مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تبریز خبر داد؛

افزايش نظارت بر ناوگان تاکسیرانی کلانشهر تبریز

1401/09/10 - 17:05 - کد خبر: 81994 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تبریز از افزایش تعداد گشت های کنترل و نظارت سازمان تاکسیرانی تبریز بصورت محسوس و نامحسوس خبر داد.

به گزارش نصر، عبدالرحیم قاصدی با اعلام این مطلب گفت: بازرسیهای منظم و مستمر از عملکرد تاکسیرانان یکی از برنامه های سازمان بوده و در این راستا به منظور تقویت بازرسی ها سه دستگاه گشت خودروئی جهت کنترل و بازرسی اضافه شده است.
وی افزود: بازرسان مستقر در گشتهای نظارتی مذکور بصورت مستمر و در ساعات مختلف روز از مسيرها و خطوط تردد خودروهاي تاکسي در سطح شهر و ايستگاه هاي تاکسي بازديد ميداني به عمل آورده و بر نحوه عملکرد تاکسيرانان نظارت مي کنند و چنانچه با طرح عناوین شرایط خاص جوی ، بارانی  ، ترافیکی و ...  در مسیرهای شهری از ارائه خدمات امتناع و یا درخواست کرایه اضافی خارج از نرخهای مصوب را داشته باشند برابر آئین نامه اجرائی و انضباطی ، تاکسی فرد متخلف در پارکینگ متوقف خواهد شد .
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی تبریز از همشهریان محترم درخواست کرد در صورت مشاهده اینگونه موارد ، بصورت تلفنی با شماره تماس  34760292  به واحد رسیدگی به شکایات مردمی سازمان  اعلام نمایند تا برخوردهای لازم مطابق آئین نامه اجرایی و  انضباطی با تاکسیران متخلف صورت پذیرد.
انتهای پیام/
افزايش نظارت بر ناوگان تاکسیرانی کلانشهر تبریز نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار