دبیر اول کمیسیون اجتماعی مجلس عنوان کرد:

رفع مشکلات و توسعه شرکت های تولیدی هدف سفر وزیر کار به تبریز

1401/09/10 - 15:17 - کد خبر: 81984 نسخه چاپی

نصر: دبیر اول کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به تبریز رفع مشکلات مجتمع های تولیدی نیمه فعال در استان و توسعه شرکت های فعال در دستور کار قرار خواهیم داد.

به گزارش نصر، در آستانه سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به تبریز، جمعی از نمایندگان کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در بازدید از مراکز مختلف صنعتی و شهرستان های استان، صبح روز پنجشنبه در شرکت داروسازی قاضی حضور یافته و در دیدار با مدیران این شرکت مسائل و مشکلات آن را بررسی کردند.
حسین حاتمی، دبیر اول کمیسیون اجتماعی و نماینده کلیبر و خداآفرین در مجلس شورای اسلامی پس از بازدید میدانی از خطوط تولید سرم شرکت دارو سازی قاضی در گفتگو با نصر، در خصوص سفر اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس به تبریز گفت: اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در قالب یک سفر سه روزه به تبریز به منظور دیدار با مسئولان استانی و فعالان بخش خصوصی و بازدید از کارخانجات فعال استان به خصوص مجتمع های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در دستور کار خود قرار خواهند داد.
وی در ادامه افزود: همچنین به منظور شناخت و بررسی های بیشتر اعضای کمیسیون در منطقه آزاد ارس حضور و با فعالان بخش خصوصی و اتاق بازرگانی دیدار و گفتگو خواهند داشت که در پایان این سفر با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و روسای سازمان های وابسته، جمع بندی بازدید ها و بررسی ها به اطلاع وزیر خواهد رساند.
حاتمی همچنین در خصوص مطالبه های این سفر خاطر نشان کرد: در این  سفر سعی خواهیم کرد عدالت نسبی در حوزه آمایش سرزمینی سرمایه گذاری وزارت کار مطالبه گری شود. همچنین رفع مشکلات مجتمع های تولیدی نیمه فعال در استان و توسعه شرکت های فعال در دستور کار قرار خواهیم داد.
نماینده مردم کلیبر در پایان گفت: در این سفر چشم انداز سرمایه گذاری های صندوق بازنشستگی و شستا ظرفیت سنجی شده و در جلسه جمع بندی می شود و در نهایت خواستار سرمایه گذاری های جدید در منطقه خواهیم بود. 
انتهای پیام/
رفع مشکلات و توسعه شرکت های تولیدی هدف سفر وزیر کار به تبریز حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار