خبر/

فوت راننده خودرو سمند در اثر برخورد با تیر برق در مرند

1401/09/10 - 11:13 - کد خبر: 81947 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامي مرند از برخورد یک دستگاه خودرو سواری سمند باتیر برق و کشته شدن راننده آن خبر داد.

به گزارش نصر، سرهنگ "محمد جلیلیان"در تشريح جزئیات اين خبر گفت: در پي اعلام مرکز فوريت هاي پليسي 110مبني بر وقوع يك فقره برخورد خودرو سمند با تیر برق در سه راهی پادگان ارتش، بلافاصله مأموران کلانتری 11طالقانی به همراه ارگان های امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: با حضور مأموران در محل حادثه مشخص شد، خودرو سواری سمند با تیر برق برخورد که متأسفانه در اثر این حادثه، راننده خودرو بعلت شدت جراحات وارده دردم فوت کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان "مرند"با بیان اینکه کارشناسان پلیس راهور عدم کنترل وسیله نقلیه توسط راننده ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه، را علت اصلی وقوع این حادثه تشخیص دادند؛ از رانندگان درخواست کرد:هنگام رانندگي از هرگونه سرعت و سبقت غيرمجاز و همچنین تجاوز به چپ خودداري كنند و در مواقعی که احساس خستگی و خواب آلودگی می کنند در مکانی امن توقف کرده و پس از رفع خستگی به ادامه مسیر بپردازند تا شاهد چنین اتفاقات ناگواری نباشیم.
انتهای پیام/
فوت راننده خودرو سمند در اثر برخورد با تیر برق در مرند نصر

ثبت نظر

نمایش 2 نظر

پاسخ   محمدمصطفایی /خبرنگار   سال پیش  

باسلام وخسته نباشید ،همکاران محترم در خبرگزاری نصر نیوز ،تصویری که گذاشتید حتما از آرشیو می باشد ،چون دراین فصل زمستان هوا ی مرند دوروز است که خنک‌تر شده

پاسخ   محمدمصطفایی /خبرنگار   سال پیش  

باسلام همکار محترم تصویر اگر فکر کنم از آرشیو باشد چون الان دوروزه که هوا در مرند سردتر وچهره زمستانی دارد ....
پژوهشیار