رئیس و اعضای هیأت‌مدیره سازمان تأمین‌اجتماعی خبر داد:

حمایت تامین‌اجتماعی از حقوق و بهبود فضای شغلی پرستاران

1401/09/09 - 18:23 - کد خبر: 81910 نسخه چاپی

نصر: رئیس و اعضای هیأت‌مدیره سازمان تأمین‌اجتماعی با صدور پیام مشترکی، فرا رسیدن سالروز ولادت باسعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار را به همه پرستاران به ویژه پرستاران شاغل در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی تبریک گفتند.

به گزارش نصر، در متن پیام رئیس و اعضای هیأت‌مدیره این سازمان آمده است:نهم آذر ماه سال ۱۴۰۱ مصادف با پنجم جمادی الاولی و مقارن با سالروز میلاد فرخنده حضرت زینب کبری (س) بزرگ بانوی شجاعت و مجاهدت و اسوه صبر و ایثار و روز پرستار را به تمام پرستاران ساعی و پر تلاش کشور به ویژه پرستاران شریف و سخت کوش سازمان تامین اجتماعی تبریک و تهنیت عرض می نمائیم.
نامگذاری این روز فرخنده به نام "روز پرستار" یادآور بانویی است که با اراده پولادین برای ساختن یک جامعه توحیدی ، سرداری بزرگ را در کارزار میدان حق علیه باطل همراهی کرد و به تیمار مجروحان در اثنای جنگ و پس از آن پرداخت که نمادی از مظهر عشق و محبت والا و عصمت و طهارت می باشند و به درستی می گویند اگر زینب نبود کربلا در کربلا می ماند.
پرستاران میهن اسلامیمان با تأسی از این بانوی شجاع و بهره گیری از دانش و تخصص نوین ، با ایفای نقش خود در چرخه بهداشت و درمان کشور پرداخته و نقش موثری را در مراقبت و درمان بیماران ایفاء می نمایند بطوری که این حرفه را بر دو پایه دانش و اخلاق، استوار ساخته‌اند.
امروز خانواده بزرگ سازمان تامین اجتماعی با خدمات دهی در بخش درمان به شکلی نوین و کارآمد به بیش از ۴۴ میلیون نفر از افراد تحت پوشش به واسطه حضور ۱۶ هزار پرستار غیور توانسته به عنوان دومین تولید کننده درمان و مراقبین سلامت در کشور ایفای نقش کند.
بی شک این حرفه را نمی‌توان در چارچوب محدود و غیرقابل انعطاف یک شغل بیان کرد، بلکه عزم راسخ، ایمان، تلاش و ایثار پرستاران است که امید ماندن و زندگی را در دل بیماران بارور می سازد و صبورانه با کلام مهربان خود بر زخم بیمار، مرهم محبت می پاشد و امید روشن بخش زندگی را در دل بیمار شکوفا می‌سازد. از این رو ، روز پرستار نه فقط برای این عزیزان؛ بلکه برای همه بیماران در سایه مراقبت ایشان یک روز فرخنده به شمار می آید.
پرستاران شاغل در سازمان تامین اجتماعی از دیرباز و بویژه در سالهای اخیر با شیوع بیماری Covid-۱۹ با بهره گیری از توان علمی و تجربی و حضور موثر و درخشان خویش در سیستم بهداشت و درمان کشور و با خلوص نیت و از خودگذشتگی توانستند به بهترین نحو با این بیماری مبارزه کرده و در این راه شهدایی نیز تقدیم میهن اسلامی کردند.
هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی در راستای انجام وظیفه قانونی خود، همواره تلاش می‌کند تا با تصویب مصوباتی از حقوق مادی و معنوی و بهبود فضای شغلی پرستاران شاغل در سازمان حمایت کند.
در پایان بار دیگر این روز فرخنده را به تمامی پرستاران کشور، بویژه پرستاران پرتلاش و فهیم سازمان تامین‌اجتماعی تبریک و تهنیت عرض کرده و توفیقات روز افزون این عزیزان را از خداوند منان مسألت می‌نمائیم.
انتهای پیام/
حمایت تامین‌اجتماعی از حقوق و بهبود فضای شغلی پرستاران خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار