فرماندار هشترود:

پرستاران زینب‌گونه به مردم خدمت می‌کنند

1401/09/09 - 15:47 - کد خبر: 81897 نسخه چاپی

نصر: فرماندار شهرستان هشترود گفت: پرستاران به صورت شبانه روزی، کارهای سخت و طاقت فرسا را به خاطر بیماران انجام می‌دهند و کارهای آن‌ها زینب گونه است.

به گزارش نصر، علیرضا توری، چهارشنبه، نهم آذرماه، در مراسم نکوداشت روز پرستار، خاطر نشان کرد: جامعه پرستاری ایران بارها دین خود را به کشور و نظام ادا کرده و از جان مایه گذاشته است و در همه حال در خدمت مردم بوده است.
به گزارش ایسنا، وی اظهار کرد: پرستاران در حفظ سلامت جامعه کاری کردند کارستان، لذا همه ما باید قدردان پرستاران باشیم و به مطالبات به حق آن‌ها پاسخ مناسب دهیم.
وی اضافه کرد: اصلی ترین مشکل بیمارستان هشترود، کمبود کادر درمان است و این تعداد از استاندارد مناسب برخوردار نیست.
توری گفت: افرادی که در دوران کرونا در خدمت نظام سلامت بوده‌اند و بعد از آن تعدیل شده‌اند با نا مهربانی روبرو شده‌اند و باید وضعیت آن‌ها به بهترین شکل مشخص شده و دوباره دعوت به کار شوند.
سرپرستار اورژانس بیمارستان هشترود نیز در این جلسه اظهار کرد: متاسفانه مشکلات زیاد بیمارستان، کلیه پرسنل درمان را درگیر کرده است و با توجه به این‌که وضعیت مالی بیمارستان مناسب نیست از خیران منطقه تقاضامندم احسان‌های خود را در کمک به بیمارستان به کار گیرند.
فرزانه شیرنیا خاطر نشان کرد: هدف همه کادر درمان رسیدگی بیشتر و بهتر به مراجعه کنندگان است ولی نبود منابع مالی و عدم وجود تجهیزات مناسب، همه کادر درمان به خصوص پرستاران را با مشکل مواجه کرده است.
یکی از پرستاران شاغل در بیمارستان امام حسین(ع) شهرستان هشترود نیز در این جلسه گفت: یکی از مشکلات بزرگ بیمارستان هشترود کمبود شدید نیروی انسانی است که هم کادر درمان و هم مراجعه کنندگان را با مشکل مواجه کرده است.
فرزاداصلانی یادآور شد: در ایام کرونا پرستاران طرحی را به کار گرفتند اما بعد از کرونا با نامهربانی کنار گذاشتند و یک ظلم مضاعف در حق آن‌ها انجام شد.
وی افزود: کارانه به جای اینکه به حساب افراد درگیر کرونا واریز شود به حساب ستادی‌های شبکه بهداشت واریز شده است.
در این مراسم فریبا نیروزی و صفا علمی از شهرستان هشترود به عنوان پرستار نمونه کشوری و لیلا نیک سرشت و رقیه همتی به عنوان پرستاران نمونه استانی تجلیل شد.
انتهای پیام/
پرستاران زینب‌گونه به مردم خدمت می‌کنند خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار