معاون وزیر ارتباطات:

پلتفرم‌های داخلی فروش کالا بیش از ۳۰ درصد افزایش ترافیک داشته‌اند

1401/09/09 - 14:51 - کد خبر: 81887 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت ملی پست ایران با اشاره به اینکه بسیاری از کسب‌وکارها به پلتفرم‌های داخلی مهاجرت کرده‌اند، از افزایش درآمد و ترافیک پست در آبان‌ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش نصر، «محمود لیائی» معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران با اشاره به مهاجرت کسب و کارها از پلتفرم‌های خارجی به پلتفرم‌های بومی، گفت: بر اساس قراردادهایی که پست با پلتفرم‌های داخلی برای جابه‌جایی مرسولات آنان دارد به طور متوسط بیش از ۳۰ درصد افزایش ترافیک داشته‌اند.
وی با اشاره به کاهش درآمد و ترافیک پست در مهرماه گذشته بعد از محدودیت‌های اعمال شده برای برخی پلتفرم‌های خارجی، از افزایش درآمد و ترافیک این شرکت در آبان‌ماه نسبت به مهرماه خبر داد و افزود: درآمد شرکت ملی پست و ترافیک مرسولات در آبان‌ماه نسبت به مهرماه سال جاری به ترتیب ۲۷ و ۱۶ درصد افزایش داشته است.
مدیر عامل شرکت ملی پست، با اشاره به اینکه بخشی زیادی از لجستیک و جابه‌جایی کالاهای فروخته شده توسط کسب و کارهای اینترنتی از طریق پست انجام می‌شود، وضعیت ترافیک و درآمد پست را شاخص مناسبی برای نشان دادن وضعیت کسب و کارهای اینترنتی دانست و گفت: افزایش ترافیک مرسولات و همچنین درآمد شرکت پست در یک ماه گذشته نشان می‌دهد که حال کسب و کارهای اینترنتی رو به بهبود است.
لیائی با اشاره به جابه‌جایی ۲۵۶ میلیون مرسوله توسط پست در سال گذشته، تصریح کرد: در سال جاری پیش‌بینی کرده‌ایم که بتوانیم ۳۰۰ میلیون مرسوله را جابه‌جا کنیم.
انتهای پیام/
پلتفرم‌های داخلی فروش کالا بیش از ۳۰ درصد افزایش ترافیک داشته‌اند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار