مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تبریز ؛

ظرفیت تولید خوراک دام در تبریز به ۲۵۰ هزار تن افزایش می‌یابد

1398/09/10 - 11:45 - کد خبر: 8179 نسخه چاپی

نصر: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تبریز گفت: با فعال شدن دو واحد غیرفعال، ظرفیت تولید خوراک دام و طیور در شهرستان به ۲۵۰ هزار تن در سال افزایش می‌یابد.

به گزارش نصر به نقل ازایرنا، فرامرز افشانی روز یکشنبه در گفت و گویی با اشاره به اینکه برای ۱۵ واحد تولید خوراک دام و طیور مجوز صادر شده است، گفت: در زمان حاضر ۱۳ واحد فعال با ظرفیت تولید ۲۱۸ هزار تن در سال فعال هستند.

وی اظهار کرد: در صنعت دامپروری؛ خوراک متعادل و سالم که حاوی کلیه موارد مورد نیاز دام و طیور باشد از اهمیت خاصی برخوردار است.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان تبریز با اشاره به اهمیت صنعت خوراک دام و طیور تاکید کرد: هر نوع کمبود از تنوع درصد پروتئین؛ املاح و ویتامین باعث عدم بازدهی مطلوب و زمینه ساز  بروز بیماریهای  مختلف در دام و طیور می شود.

افشانی با اشاره به رونق تولید توسط صنعت خوراک دام و طیور گفت: صنعت خوراک دام و طیور با برنامه ریزی مناسب می تواند  بعد از صنعت نفت؛ دومین صنعت بزرگ در ایران باشد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تبریز خاطرنشان کرد: بازارهای خوبی در زمینه صادرات برای این صنعت وجود دارد که امیدواریم شاهد اتفاقات خوب جهت رونق تولید در این زمینه باشیم.

انتهای پیام/

ظرفیت تولید خوراک دام در تبریز به ۲۵۰ هزار تن افزایش می‌یابد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار