با رای اکثریت اعضای شورای اسلامی کلانشهر تبریز‌؛

طرح افزایش ۱۸ درصدی سرویس مدارس مسکوت ماند

1398/09/10 - 11:22 - کد خبر: 8172 نسخه چاپی

نصر: با رای اکثریت اعضای شورای اسلامی کلانشهر تبریز‌ طرح افزایش ۱۸ درصدی قیمت سرویس مدارس تا پیش از بررسی بودجه سال ۹۹ شهرداری مسکوت ماند.

به گزارش نصر، مصوبه افزایش ۱۸ درصدی نرخ سرویس مدارس در سال۹۸ در صحن علنی شورای اسلامی کلانشهر تبریز مورد بررسی قرار گرفت.

دبیری رئیس شورای اسلامی تبریزدر خصوص این مصوبه گفت:️ افزایش ۱۸ درصدی سرویس مدارس ظاهرا عملی شده است و تنها مصوبه آن به شورا نیامده بود.

وی افزود:️ این طرح امروز فقط به دلیل قانونی شدن در صحن علنی بررسی می شود.

در ادامه، مسعودی ریحان از اعضای شورا اسلامی تبریز گفت: ️درست است که هر سال مصوبه ای در خصوص افزایش نرخ سرویس مدارس تصویب می کنیم ولی اگر این تصمیم را بعد از گران شدن بنزین بگیریم ممکن است شبهه ای در ذهن مردم ایجاد شود.

وی تاکید کرد: ظاهرا نرخ سرویس ها در ابتدای سال افزایش یافته است و یک سری افزایش هم با اعلام قیمت بنزین صورت گرفته ولی از نظر من بهتر است، تصویب این مصوبه را به بعد موکول کنیم.

این گزارش حاکی است، بابایی اقدم دیگر عضو این شورا گفت: مصوبه افزایش ۱۸ درصدی نرخ سرویس مدارس، پیش از مهر در کمیسیون بررسی شده بود و با تاخیر به صحن علنی شورا آمد و هیچ ارتباطی با افزایش قیمت بنزین ندارد.

این گزارش می افزاید، بهشتی از اعضای شورای اسلامی تبریز گفت: باید این موضوع را با عنوان مصوبه کمیسیون عمران که مورد تایید اعضای شورا است مطرح کنیم تا سوتفاهمی ایجاد نشود، زیرا این مصوبه در ابتدای سال توسط مدارس اعمال شده است.

گفتنی است،️ با رای اکثریت اعضای شورا طرح افزایش قیمت سرویس مدارس تا پیش از بررسی بودجه سال ۹۹ شهرداری مسکوت ماند.

انتهای پیام/

طرح افزایش ۱۸ درصدی سرویس مدارس مسکوت ماند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار