خبر/

واکنش مدیریت پسماند تبریز به فیلم نصر

1401/09/09 - 15:55 - کد خبر: 81705 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز به پخش ویدئویی از نحوه دفن غیراصولی پسماند در مرکز دفن زباله تبریز واکنش نشان داد.

به گزارش نصر، حبیبه هراتی در توضیحاتی در رابطه با وضعیت دفع پسماند در کشور وضعیت شهر تبریز را این گونه توضیح داد:
در سال‌های گذشته علیرغم تدوین قوانین متعدد توسط مراجع قانونگذاری در حوزه پسماند متاسفانه در شهرهای کل کشور در بخش اجرایی پروژه های مرتبط با پسماند مشکلات متعددی گریبانگیر مدیریت های شهری بوده و عملا مرحله دفن زباله به صورت سنتی بوده و هست و تنها ترین شهری که جامعه عمل به این امر مهم پوشانده شهر تبریز بوده که با احداث سلول یک مرکز دفن مهندسی بهداشتی پسماندهای شهری از سال ۹۲ سعی داشته تا کلیه زباله تولیدی شهر به صورت اصولی مدیریت شود که متاسفانه با توجه به طراحی صورت گرفته برای  این مرکز توسط طراح پروژه، ۵ سلول بصورت پله ای  با توجه به حجم زباله شهر تبریز بوده و بهمین دلیل بایستی پله های یاد شده به صورت مداوم پس از رسیدن به سطح مشخصی مورد استفاده قرار گیرند.
با عنایت به توضیحات داده شده در این حوزه بایستی به استحضار شهروندان عزیز برسانیم که از سال ۹۷ سلول شماره یک مرکز دفن تبریز پس از ۵ سال استفاده تا حد تعیین شده برای پله یک توسط طراح و مجری پروژه به اتمام رسید و سازمان ناچارأ با توجه به تاخیر ایجاد شده در احداث سلول های دیگر دفن، اقدام به دفن زباله را به صورت سنتی در مرکز دفن باسعی در رعایت اصول دفن کرده است.
لازم به توضیح است که در این میان سازمان مدیریت پسماند فقط به عنوان بهره‌بردارپروژه بوده و پیگیر تسریع در اتمام مراحل احداث سلول دو می باشد.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند در پایان با تشکر از شهروندان فهیم تبریزی از آنها خواهش کرد تا با صبوری خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری کنند.
انتهای پیام/
واکنش مدیریت پسماند تبریز به فیلم نصر نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار