استاندار زنجان:

فرهنگ کار و تمایل به مشاغل دولتی را باید تغییر دهیم

1401/09/07 - 15:35 - کد خبر: 81687 نسخه چاپی

نصر: استاندار زنجان گفت: فرهنگ کار و تمایل به مشاغل دولتی را باید تغییر دهیم، جوانان باید بدانند که لازم است خودشان منشاء فعالیت‌های اقتصادی شوند.

به گزارش نصر، محسن افشارچی شامگاه یکشنبه در کارگروه توسعه اقتصاد دیجیتال استان از اخذ مجوز برای راه اندازی پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) در استان خبر داد و افزود: هدف ما از این اقدام بالا بردن سهم بخش خدمات در تولید ناخالص داخلی(GDP) استان است.
وی ادامه داد: اگر مجموعه اقدامات و برنامه هایی که برای برای بالا بردن سهم خدمات منجر به نتیجه و تحقق شاخص های عددی هدف گذاری شده، شود؛ اشتغال و ایجاد امید را هم به دنبال دارد.
افشارچی خاطرنشان کرد: به سمتی حرکت می کنیم تا مدل اقتصادی جامعه را تغییر دهیم و ایجاد پارک فاوا هم حرکتی در این راستا است.
استاندار زنجان با بیان اینکه دغدغه راه افتادن و جا انداختن چنین مسائلی را در استان داریم، گفت: توسعه اقتصاد دیجتیال مولفه مهمی در مقطع کنونی است.
وی به لزوم هدایت فعالیت های مبتنی بر فناوری و اقتصاد دیجیتال به دانشگاه ها تاکید کرد و اظهار داشت: از آنجا که مشتری و مخاطب چنین فعالیت های جوانان دانشگاهی هستند لازم است به دانشگاه در این خصوص توجه ویژه شود.
به گزارش ایرنا در این جلسه که با حضور رییس پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور(فاوا) برگزار شد، توافق هایی برای راه اندازی گلخانه های هوشمند با مشارکت این پارک در استان زنجان شد.
گفتنی است راه اندازی گلخانه های هوشمند برای نخستین بار در کشور در زنجان انجام می شود.
انتهای پیام/
فرهنگ کار و تمایل به مشاغل دولتی را باید تغییر دهیم خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار