مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری:

آزمون استخدامی شهرداری‌های آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

1401/09/06 - 16:06 - کد خبر: 81591 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی از برگزاری آزمون استخدامی شهرداری‌های استان در روز جمعه 11 آذرماه خبر داد.

به گزارش نصر، مرتضی موحدنیا، یکشنبه، ششم آذرماه، در جمع خبرنگاران، گفت: آزمون کتبی داوطلبان استخدام به صورت قرارداد کارمعین در شهرداری‌های استان، با حضور 2350 نفر داوطلب روز جمعه 11 آذر ماه سال جاری راس ساعت ۹ صبح برگزار خواهد شد.
وی اظهار داشت: کارت ورود به جلسه این آزمون از روز سه‌شنبه 8 آذر ساعت 10 صبح در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir  در دسترس داوطلبان قرار داده خواهد شد که لازم است به همراه کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار در روز آزمون به ناظران مربوطه ارائه شود.
موحدنیا ادامه داد: باجه‌های رفع نقص کارت ورود به آزمون نیز از روزهای 8 تا 10 آذر در مراکز جهاد دانشگاهی شهرستان‌های تبریز ، عجب شیر، میانه و مرند دایر بوده و ضروری است داوطلبان پس از دریافت کارت شرکت در آزمون آن را به‌دقت مطالعه کرده و در صورت هرگونه مغایرت، در تاریخ‌های اعلام‌شده به این باجه‌ها مراجعه کنند. 
وی همچنین به داوطلبان توصیه کرد مراکز آزمون قید شده در کارت ورود به جلسه را دقیقاً شناسایی کرده و یک ساعت قبل از شروع آزمون در محل حوزه‌ها حضور داشته باشند و با توجه به مسافت و ترافیک به‌ گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که در زمان مقرر در محل حوزه‌های آزمون حضور یابند. 
به گفته وی، طبق مقررات، درب اصلی مراکز آزمون راس ساعت 8 و50 دقیقه بسته خواهد شد و همچنین ورود تلفن همراه، ساعت های هوشمند و هرگونه لوازم الکترونیکی به حوزه‌های آزمون ممنوع خواهد بود.
انتهای پیام/
آزمون استخدامی شهرداری‌های آذربایجان شرقی برگزار می‌شود خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار