سرمربی تیم والیبال مس سونگون ورزقان:

نیم فصل دوم را با قدرت پای کار هستیم

1401/09/06 - 12:36 - کد خبر: 81563 نسخه چاپی

نصر: سرمربی تیم والیبال مس سونگون ورزقان گفت: می‌خواهیم دور برگشت مسابقات را باقدرت شروع کنیم تا برای بازی‌های آینده انگیزه بیشتری داشته باشیم.

به گزارش نصر، عادل بناکار در خصوص آخرین شرایط تیمش گفت: قبل از هر چیز باید از زحمات تمامی اعضای تیم برای کسب نایب‌قهرمانی در نیم فصل تشکر کنم چرا که موفقیت شانسی نیست و با تلاش همه اعضای مجموعه این اتفاق رخ داد.
سرمربی تیم والیبال مس سونگون عنوان داشت: ما هنوز راه درازی برای رسیدن به اهدافمان در پیش داریم و باید تلاشمان را چند برابر کنیم تا به چیزی که می‌خواهیم برسیم.
بناکار با اشاره به اینکه تغییرات در هر تیمی اتفاق می‌افتد، اذعان کرد: با توجه به اینکه ۳، ۴ بازیکن در تیم مس سونگون جابجا شده و جا دارد از زحمات آن‌ها تشکر کنم و باید سریع‌تر به دنبال تقویت تیم می‌بودیم که در این راستا با موافقت مدیریت باشگاه توانستیم چند بازیکن را جذب کنیم تا با قدرت هرچه تمام‌تر دور برگشت مسابقات را آغاز کنیم.
وی اضافه کرد: بازیکنان جدید با دقت و کارشناسی دقیق جذب شدند و به هیچ عنوان در این مورد احساسی عمل نکردیم و با وسواس بیشتری سعی کردیم بهترین انتخاب‌ها را داشته باشیم.
بناکار درباره دیدار تیمش مقابل توپکا نیز اظهار کرد: توپکا بابلسر نیز همانند سایر تیم‌ها قطعاً تغییراتی را اعمال کرده است و برای گرفتن امتیاز به تبریز می‌آید.
وی یادآور شد: ما باید نتایج نیم فصل اول را فراموش کرده و نگاهی روبه‌جلو داشته باشیم.
بناکار تأکید کرد: حریفمان نشان داده است تیم ضعیفی نیست و بازی جسورانه‌ای به نمایش می‌گذارد اما ما هم می‌خواهیم دور برگشت را باقدرت شروع کنیم تا برای بازی‌های آینده از روحیه بالا و انگیزه بیشتری برخوردار شویم.
تیم والیبال مس سونگون با کسب هفت برد و ۲۱ امتیاز در رده دوم جدول گروه الف لیگ دسته اول مردان قرار دارد.
انتهای پیام/
نیم فصل دوم را با قدرت پای کار هستیم خبرگزاری مهر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار