مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز:

پنج مجسمه آهنی فاخر با جانمایی مشخص در تبریز نصب می‌ شود

1401/09/06 - 11:57 - کد خبر: 81549 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز تبریز از نصب پنج مجسمه آهنی فاخر با جانمایی مشخص در سطح شهر خبر داد.

به گزارش نصر، اکبر امجدی در بازدید از مراحل اجرای جشنواره طراحی و ساخت مجسمه‌های آهنی در مجموعه تاریخی و فرهنگی ائل‌گلی، با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: در راستای اجرای سیاست‌های جدید سازمان سیما، منظر و فضای سبز مبنی بر طراحی، ساخت و نصب مجسمه‌های فاخر از انواع مختلف در سطح شهر، اولین جشنواره مجسمه‌های آهنی به مدت یک‌ ماه در مجموعه ائل‎‌گلی در حال برگزاری است.
وی در این زمینه تصریح کرد: طی برگزاری این جشنواره، پنج مجسمه آهنی فاخر توسط جمعی از هنرمندان صاحب سبک کشور طراحی و ساخته می‌شود.
امجدی، آثار فاخر در حال ساخت را با نام‌های گردباد، پرواز نوستالژی، هوتویی، خورشید و تواضع عنوان کرد که توسط هنرمندان بنام کشور، محمدرضا ذبیح‌ ا... زاده، ریحانه پیرزاده، حسین اقتصادی، بهنام آخربین و هدایت صحرایی در حال ساخت هستند.
 
 

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز همچنین هفدهم آذر را آخرین روز برگزاری این جشنواره عنوان و خاطرنشان کرد: مجسمه‌های آهنی ساخته شده با جانمایی مشخص پس از اتمام مهلت برگزاری جشنواره در مسیرهای فرودگاه، میدان آذربایجان، ترمینال بزرگ، پل تبادل امام علی (ع) و پارک باغشمال نصب خواهند شد.
انتهای پیام/
پنج مجسمه آهنی فاخر با جانمایی مشخص در تبریز نصب می‌ شود نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار