خبر/

قهرمانی آذربایجان شرقی در بدمینتون 

1401/09/05 - 18:51 - کد خبر: 81502 نسخه چاپی

نصر: تیم دختران آذربایجان شرقی قهرمان مسابقات بدمینتون نونهالان کشور شدند.

به گزارش نصر، مسابقات بدمینتون نونهالان کشور از تاریخ یکم تا چهارم آذر ماه در شهر بندرعباس برگزار شد که در آن بیش از 150 ورزشکار در قالب هفده تیم ورزشی از استان‌های سراسر کشور  و در قسمت‌های تیمی، انفرادی زیر یازده سال، انفرادی زیر سیزده سال و دونفره شرکت کردند که در پایان بجز مقام اول تیمی، در قسمت انفرادی زیر سیزده سال محیا جعفریان مقام اول و مبینا سالاری مقام سوم و در قسمت انفرادی زیر یازده سال تارا مختاری مقام اول مسابقات را کسب کردند.
رباب علیاری، مربی تیم آذربایجان شرقی در گفتگو با نصر، در خصوص این رقابت ها گفت: تیم استان نمایش خوب در این مسابقات داشتو تنها استانی بود که بدون حتی یک باخت قهرمان شد.
وی در ادامه افزود: در بخش انفرادی زیر ۱۳ تعداد ورزشکاران بیش از ۳۲ نفر بودند که در نهایت مهیا جعفریان مقام اول و مبینا سالاری مقام سوم را در این بخش کسب کرد.
علیاری افزود: در قسمت زیر ۱۱ سال هم ورزشکاران استان توانستند مقام اول انفرادی این رده سنی را بدست آورند و تارا مختاری قهرمان بخش انفرادی زیر ۱۱ سال شد
مربی تیم استان در پایان گفت: مسابقات تیمی در چهار جدول گروهی برگزار شد و دو تیم به مرحله حذفی صعود کردند که در نهایت استان آذربایجان شرقی قهرمان و فارس و سمنان در رده ها بعدی قرار گرفتند.
گفتنی است رباب علیاری به عنوان مربی تیم و  الهام عسگری دوست به عنوان سرپرست تیم بدمینتون استان در این مسابقات حضور داشتند.
انتهای پیام/
قهرمانی آذربایجان شرقی در بدمینتون  نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار