خبر/

پیروزی دلچسب مدافع عنوان قهرمانی در خانه

1401/09/03 - 23:00 - کد خبر: 81387 نسخه چاپی

نصر: تیم میلاد تبریز در چارچوب هفته هشتم رقابت های لیگ برتر بدمینتون بانوان کشور موفق به کسب پیروزی مقابل نماینده گیلان شد.

به گزارش نصر، تیم های میلاد تبریز و نماینده گیلان در چارچوب هفته هشتم رقابت های لیگ برتر بدمینتون بانوان باشگاه های کشور از ساعت ۱۴ روز پنجشنبه سه آذرماه در آکادمی بین‌المللی بدمینتون تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان مدافع عنوان قهرمانی موفق شد با برتری چهار بر یک حریف خود را بدرقه کرده و کماکان صدرنشین باقی بماند.
در نخستین دیدار یک نفره، رومینا تاجیک از میلاد تبریز با نتیجه دو بر صفر، عارفه تیغ نورد از نماینده گیلان را از پیش‌رو برداشت.
در بازی دوم یک نفره نیز، یگانه کرمانی از میلاد تبریز توانست در طول سه ست، با نتیجه دو بر یک شفق کاظم پور از نماینده گیلان را شکست دهد.
اما در نخستین دیدار دو نفره، رومینا تاجیک و نسیم صفایی از میلاد تبریز به مصاف شفق کاظم پور و ماهدیس غلامی رفتند و موفق شدند با برتری دو بر صفر پیروز میدان شوند.
در بازی دو نفره دوم نیز، کیانا هاشمی و آیسان زارعی از میلاد تبریز با نتیجه دو بر صفر  مغلوب مریم قنبری و مهسا نوع بشری از نماینده گیلان شدند.
و در دیدار یک نفره سوم، کیانا هاشمی از میلاد تبریز در برابر ماهدیس غلامی از نماینده گیلان قرار گرفت و با نتیجه دو بر صفر به برتری رسید.
مدافع عنوان قهرمانی با کسب این برد به روند پیروزی های متوالی خود ادامه داد و در صدر جدول رده‌بندی ابقا شد.
میلاد تبریز جهت کسب عنوان سومین قهرمانی خود در لیگ برتر بدمینتون بانوان کشور، پنجشنبه هفته آینده در ایستگاه نهم این رقابت میزبان مس شهربابک خواهد بود.
انتهای پیام/
پیروزی دلچسب مدافع عنوان قهرمانی در خانه خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار