نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی:

تلاش‌های اوقاف در پیشبرد اهداف اشتغال و کارآفرینی در حال انجام است

1401/09/03 - 22:56 - کد خبر: 81386 نسخه چاپی

نصر: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشحال هستم که فرایند موقوفات و استفاده از آن در پیشرفت کشور به چشم می‌آید و با رعایت نیات واقف، تلاش‌هایی در راستای پیشبرد اهداف در حوزه اشتغال، کارآفرینی و معیشت در کشور در حال انجام است.

به گزارش نصر، روح الله متفکر آزاد در حاشیه ویژه برنامه هفته بسیج در محل اداره کل اوقاف آذربایجان شرقی به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: در این دیدار، گزارش‌های خوبی از وضعیت پیشرفت‌های اوقاف استان در حوزه امامزاده‌ها، سرمایه گذاری دانش ینیان و به خصوص کشاورزی ارائه شد.
به گزارش ایسنا، وی با اشاره به گستره فعالیت‌های اوقاف در سطح کشور، گفت: امیدواریم شاهد پویایی و پیشرفت اهداف اقتصادی و فرهنگی واقفان محترم در ذیل توجهات این مجموعه ملزم باشیم.
متفکرآزاد با اشاره‌ای به اهمیت ارتباطات بین دستگاهی نیز اظهار کرد: یکپارچگی حمکرانی ایجاب می‌کند تا بتوانیم فضای همکاری‌های بین دستگاهی را مدیریت کنیم.
وی افزود: برخی نیازها در برخی دستگاه‌ها و برخی امکانات و ظرفیت‌ها در دستگاه‌های دیگر وجود دارد که با پیدا کردن به موقع همدیگر می‌توانند مشکلات کشور را حل کنند.
وی خاطرنشان کرد: در بسیاری مواقع نیازی به پول جدید یا بودجه ریزی نداریم بلکه با برنامه صحیح و ارتباطات بین دستگاهی به موقع می‌توان با امکانات و ظرفیت‌های موجود فرصت خلق کنیم و از آن برای پیشرفت کشور استفاده کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین سید شهاب الدین حسینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی نیز با اشاره به ظرفیت‌های اوقاف در حوزه‌های مختلف، افزود: مجموعه اوقاف تلاش دارد تا با بهره گیری از تمامی ظرفیت‌های وقفی در جهت رفع نیازمندی‌ها از محل موقوفات گام بردارد.
وی ادامه داد: با توجه به گستره موقوفات استان لازم است تا همکاری‌های بین دستگاهی در جهت تسهیل امور و به خصوص رفع تداخلات در استان افزایش یابد.
وی گفت: گسترش همکاری‌های بین بخشی و بین دستگاهی با اوقاف می‌تواند گامی مهم در جهت پیشبرد اهداف کشور و رفع مشکلات موجود تلقی شود.
انتهای پیام
تلاش‌های اوقاف در پیشبرد اهداف اشتغال و کارآفرینی در حال انجام است خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار