سرلشکر سلامی:

حق و باطل فتنه اخیر واضح است و غبارآلود نیست

1401/09/03 - 17:54 - کد خبر: 81377 نسخه چاپی

نصر: فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه فتنه اخیر حق و باطل کاملا واضح و مشخص است و غبارآلود نیست گفت:ما در مقابل دشمنانمان خطرناکیم و مراقب باشید. این بار دشمن را کامل خواهیم شکست.

به گزارش نصر، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران عصر امروز (پنجشنبه ۳ آذرماه) در اختتامیه هفتمین جشنواره سراسری مالک اشتر بسیج گفت: بسیج تفسیر حضور ملائکه آسمانی در زمین است. بسیج سپر بلای تمام حوادث سهمگین و خطرناک برای ملت ایران و متوقف کننده سیاست‌های دشمنان بوده و هست. بسیج هم خدا را عبادت کرد هم به همه بشریت اجتناب از تبعیت طاغوت را یاد داد.
وی با اشاره به اینکه اندیشه تشکیل نهاد بسیج یک الهام الهی بر قلب امام راحل بود افزود: بسیج هم خدا را عبادت کرد و هم به همه عالم اجتناب از عبادت طاغوت را یاد داد. فرمول غلبه بر مستکبران را ساخت و در کارگاه بزرگ جنگ اثبات کرد. هفته های گذشته همیشه هفته بسیج بود. این روزها روزهای بسیج است. چون یک فتنه عظیم جهانی شبیه جنگ احزاب،‌ یک آرایش عظیم سیاسی در جهان شکل گرفته است. یک ائتلافی از تمام شیاطین و اشرار عالم. همه آمده اند به صحنه از اشرار،‌شیاطین،‌مستکبران، بدخواهان،‌شکست خوردگان سابق، حتی محتضران سیاسی. قدرت های ناکام همه به صحنه آمده‌اند و بسیج در مقابل این اشرار ایستاده است.
وی گفت: تحریم نسخه تسلیم بود اما ملت ایران از آن فرصتی بزرگ برای قطع وابستگی ساخت. دشمن نمی‌تواند ببیند کشوری به نام اسلام حاکمیت تشکیل دهد. ما در تحریم ماهواره و پالایشگاه‌ها را ساختیم.
سلامی با تاکید بر اینکه بسیج همواره  متوقف کننده حرکت دشمنان بوده است تصریح کرد: دشمن به شدت زخمی و عصبانی است چون تمام سیاست‌هایش متوقف و ناکارآمد و شکست خورده و فروپاشیده است. تحریم نسخه تسلیم بود ولی ملت ایران به جای تسلیم شدن در برابر فشارهای جهانی با مدیریت آمریکا و متحدانش، فرصتی بزرگ برای قطع وابستگی به جهان را ساخت.
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: سعودی در برابر انصارالله یمن التماس آتش‌بس می‌کند. نخست‌وزیران امروز انگلیس ادامه چرچیل هستند و چیزی عوض نشده است. خوی اشرافیت و تجاوزگری انگلیس پابرجاست هرچند این روباه پیر است و دندان ندارد و نمی‌تواند نیش بزند. اسرائیل همان مولود مصنوعی رژیم‌های نحس سیاسی است که مثل خنجری در پهلوی جهان اسلام فرو برده شده است و رژیم سعودی دست پرورده و رشد یافته مکتب غرب است. 
سلامی افزود: به آمریکا، اسرائیل، آلمان، فرانسه، سعودی و دیگر گروه‌های ناچیز متحدان این‌ها می‌گویم در مردمک چشمان ملت ایران شما همان کسانی هستید که اگر پشه ای از دستتان چیزی برباید نمی‌توانید پس بگیرید. شما پر کاه را از پشه نمی‌توانید پس بگیرید آن وقت می‌خواهید ایران را از ملت ایران پس بگیرید؟ پرچمدار سپاه مکرون را دیدید؛ اینها اینگونه می خواهند ایران را فتح کنند!. هرکسی به امنیت ما دست دراز کند غرق خواهیم کرد. و این رجزخوانی نیست. به دشمنان هشدار می‌دهم منافعتان همه جا گسترده است و به خودتان رحم کنید. شما هم به آرامش نیاز دارید و خود را در معرض ناآرامی قرار ندهید. ما برای برقراری امنیت و دفاع از عزت ملت و برافراشته بودن پرچم، برای استقلالمان جدی هستیم.
فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه فتنه اخیر حق و باطل کاملا واضح و مشخص است و غبارآلود نیست گفت: فتنه اخیر شبیه جنگ احزاب بود که از قبل شکل گرفته بود و در فتنه اخیر یکدیگر را ملاقات کردند.منزلت ملت ایران برای دشمن قابل تحمل نیست. ما در مقابل دشمنانمان خطرناکیم و مراقب باشید. این بار دشمن را کامل خواهیم شکست.
انتهای پیام/
حق و باطل فتنه اخیر واضح است و غبارآلود نیست سایت آخرین خبر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار