سرپرست اداره کل استاندارد استان خبر داد:

معرفی 12 واحد نمونه و 4 مدیر کنترل کیفی سهم آذربایجان شرقی 

1401/09/03 - 12:40 - کد خبر: 81303 نسخه چاپی

نصر: سرپرست اداره کل استاندارد آذربایجان شرقی گفت: برخی از استان های همجوار تنها توانسته اند یک واحد نمونه داشته باشند که خوشبختانه در استان ما 12 واحد نمونه داریم که یک واحد بعنوان واحد نمونه ملی معرفی شده است.

به گزارش نصر، "بابک بدلی افشرد" در همایش تجلیل از واحدهای نمونه استاندارد کیفی ملی و استانی آذربایجان شرقی گفت: با کمک همه واحد های تولیدی و همکارانم در اداره کل استاندارد استان توانستیم امسال بر قله موفقیت واحد های نمونه کشوری و استانی برسیم.
وی در ادامه به روند انتخاب واحد ها پرداخت و افزود: فرایند انتخاب واحد های تولیدی نمونه پروسه خاص و سختگیرانه خودش را دارد، ابتدا پرونده ها تشکیل یافته و پس از بررسی های اولیه به ستاد مرکزی در سازمان ارسال می‌شود که تمامی مراحل آن سخت بوده و به دقت و با جدیت صورت می گیرد.
بدلی اظهار داشت: برخی از استان های همجوار تنها توانسته اند یک واحد نمونه داشته باشند که خوشبختانه در استان ما 12 واحد نمونه داریم که یک واحد بعنوان واحد نمونه ملی معرفی شده است.
سرپرست اداره کل استاندارد استان با اشاره به مدیران کنترل کیفی گفت: در مورد انتخاب مدیران کنترل کیفی نمونه 4 نفر بعنوان مدیران نمونه استانی و یکی از دو مدیر کنترل کیفی ملی مربوط به استان ما است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: شعار استاندارد "چشم انداز مشترک برای جهانی بهتر است" این اتفاق نمی افتد مگر این که از محیط‌زیست خودمان مراقبت و حفاظت کنیم، اگر نتوانیم از این محیط زیست حفاظت کنیم با مشکلات زیادی در آینده مواجه خواهیم بود.
گزارش خبرنگار نصر حاکی است، همایش تجلیل از واحدهای نمونه استاندارد کیفی ملی و استانی آذربایجان شرقی با حضور مدیران بخش دولتی و خصوصی در سالن همایش های اداره کل استاندارد آذربایجان شرقی برگزار شد.
انتهای پیام/
معرفی 12 واحد نمونه و 4 مدیر کنترل کیفی سهم آذربایجان شرقی  محمدرضا اخگرگداز

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار