استاندار آذربایجان شرقی؛

بیمارستان صحرایی مرند موجب محرومیت زدایی در عرصه درمان و پزشکی منطقه است

1401/09/02 - 18:01 - کد خبر: 81270 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به بهره برداری از بیمارستان روستای قاپلوق شهرستان مرند، گفت این بیمارستان صحرایی 100 تختخوابی به نوعی محرومیت زدایی در عرصه درمان، پزشکی و بهداشت برای مردم منطقه است.

به گزارش نصر، عابدین خرم روز چهارشنبه در گفت و گو اظهار کرد: پس از رزمایش نیروی زمینی سپاه با عنوان اقتدار در منطقه مرزی ارس و پیرو آن، تصمیم گرفته شد تا قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) بهداری شمالغرب نیروی زمینی با هماهنگی بیمارستان عارفیان، دانشگاه علوم پزشکی تبریز، هلال احمر و قرارگاه عاشورای تبریز این بیمارستان ایجاد و به بهره برداری برسد.
وی یاد آور شد: بیمارستان صحرایی ۱۰۰ تختخوابی مرند کاملا مجهز بوده و دارای بخش های مستقل می باشد این بیمارستان در واقع تخصصی و فوق تخصصی بوده طوری که در حل مشکلات درمانی و بهداشتی مردم در این منطقه محروم بسیار موثر واقع می شود که البته نیاز منطقه احداث این بیمارستان بود.
استاندار آذربایجان شرقی افزود: احداث این بیمارستان با اقدام جهادی و انقلابی در حوزه بهداشت و درمان همراه شده و اکنون ۱۵۰ کادر پزشکی درمانی و پرستاری در این بیمارستان مجهز مستقر شدند.
خرم ادامه داد: بیمارستان صحرایی مرند تمام امکانات تخصصی و فوق تخصصی یک بیمارستان را دارا می باشد که با هماهنگی و همدلی مسئولان ذیربط به عنوان یک اقدام خداپسندانه و قابل تقدیر گشایش یافته است.
وی با بیان اینکه بهره برداری از این بیمارستان دعای مردم را به دنبال دارد، گفت: دعای مردم و رضایت مندی آنان موجب استحکام نظام می شود.
استاندار آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: خدمت به مستضعفین و خلق خدا موجب رضایت خداوند متعال می شود که البته مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز می باشد.
این درمانگاه تا ششم آذر ماه برای ارائه خدمات پزشکی در روستای قاپلوق شهرستان مرند مستقر است.
درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی صحرایی شهید باکری نیروی زمینی سپاه در روستای قاپلوق شهرستان مرند در بخش‌های مختلف اعم از پزشک عمومی، تخصصی، چشم پزشکی، گوش و حلق و بینی، قلب و رادیولوژی افتتاح شد.
انتهای پیام/
بیمارستان صحرایی مرند موجب محرومیت زدایی در عرصه درمان و پزشکی منطقه است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار