وزیر ورزش:

بیرانوند آماده است که جلوی ولز بازی کند

1401/09/02 - 12:46 - کد خبر: 81236 نسخه چاپی

نصر: سجادی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: اگر کادر فنی تشخیص بدهند، "بیرانوند" جمعه حاضر هست که بازی کند؛ تا دیشب مشخص نبود که چه تصمیمی گرفته خواهد شد، اما روحیه بیرانوند خیلی خوب است و خودش آماده است که روز جمعه بازی کند.

به گزارش نصر، سجادی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: اگر کادر فنی تشخیص بدهند، "بیرانوند" جمعه حاضر هست که بازی کند؛ تا دیشب مشخص نبود که چه تصمیمی گرفته خواهد شد، اما روحیه بیرانوند خیلی خوب است و خودش آماده است که روز جمعه بازی کند.
همه تیم‌ها برای بازی باکیفیت آمده‌اند ما برای بازی اول آن نتیجه را متصور نبودیم؛ دو فرصت طلایی دیگر داریم که مهمترین آن بازی با ولز است؛ مهمترین آوردگاه ما روز جمعه است؛ همه تلاش‌مان را باید بکنیم؛ باید بهترین تشویق و روحیه و فضای استادیوم را در روز جمعه رقم بزنیم.
وی افزود: قبل از شروع بازی با انگلستان مزاحمتی از روی سکوها با به کار بردن الفاضی غیرورزشی صورت گرفت. در حین بازی نیز کلمات غیرورزشی شنیده شد. روی سکوها نیز پرچم‌های غیرمجازی وارد شده بود که تماشاچیان با هم درگیر شدند. خوشبختانه مسئولان انتظامی آنجا سامان دادند. به تیم ملی اهانتی صورت نگرفت و ایرانی‌ها در ورزشگاه به خوبی از تیم ملی حمایت کردند.
انتهای پیام/
بیرانوند آماده است که جلوی ولز بازی کند نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار