وزیر ارتباطات اعلام کرد؛

افزایش ۱۵۰۰ گیگابیتی ترافیک داخل کشور در بازی ایران - انگلستان

1401/09/02 - 11:14 - کد خبر: 81228 نسخه چاپی

نصر: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در حین بازی ایران و انگلیس، ترافیک داخل کشور بیش از ۱۵۰۰ گیگا بیت بر ثانیه افزایش یافت و رکورد جدیدی در این حوزه ثبت شد.

به گزارش نصر، وزیر ارتباطات در کانال اپلیکیشن «بله» خود نوشت: امسال با تدبیر خوب سازمان صدا و سیما پخش زنده بازی‌های جام جهانی غیر از تلویزیون و رادیو از طریق سکوهای داخلی هم صورت گرفت. من هم به اتفاق تعدادی از معاونین از طریق تلوبیون بازی رو در اتاق جلسات وزارتخانه دیدیم. انصافاً کیفیت تصویر هم خوب بود.
وی افزود: البته ارائه این کیفیت نتیجه زحمات چند هفته اخیر همکارانم در بخش‌های مختلف وزارتخانه و نیز همکاری اپراتورهای مخابراتی بوده تا دیدن این تصاویر برای هموطنان عزیز تجربه خوبی را رقم بزند.
وزیر ارتباطات افزود: افزایش ظرفیت نقاط تبادل ترافیک اینترنت (IXps) در شهرهای تهران, شیراز، اصفهان، تبریز و مشهد حل مشکل اشباع (congestion) بین اپراتورها، افزایش منابع پردازشی مورد نیاز سکوهای پخش زنده و چندین اقدام دیگر از جمله کارهایی بود که در این مدت انجام شد.
زارع‌پور گفت: خوشحالم که اعلام کنم در حین بازی ایران و انگلیس، ترافیک داخل کشور بیش از ۱۵۰۰ گیگا بیت بر ثانیه افزایش یافت و رکورد جدیدی در این حوزه ثبت شد.
وی افزود: ما تا پایان بازی‌های جام جهانی در کنار هموطنان عزیز هستیم و تلاشمان این است با پایش و ارتقای مداوم زیر ساخت‌های ارتباطی کشور تجربه کاربری خوبی را برای هموطنان عزیز در طول مشاهده بازی‌های جام جهانی رقم بزنیم. خوشحال می‌شوم همین‌جا تجربیات خودتان را در این زمینه با من به اشتراک بگذارید.
انتهای پیام/
افزایش ۱۵۰۰ گیگابیتی ترافیک داخل کشور در بازی ایران - انگلستان خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار