استاندار زنجان؛

سن مدیریت در زنجان جوان‌تر شد

1398/09/09 - 16:58 - کد خبر: 8119 نسخه چاپی

نصر: استاندار زنجان از جوان‌تر شدن پنج تا 10 ساله سن مدیریت استان زنجان خبر داد.

به گزارش نصر به نقل از فارس، فتح‌الله حقیقی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد تمهید و تنفیذ بیانیه گام دوم انقلاب مخاطبان این بیانیه را همه آحاد جامعه خواند و اظهار کرد: دولت نیز بخشی از این جامعه است و باید تغییر رویکرد در کارها اتفاق افتد.

استاندار زنجان با تاکید بر عملیاتی شدن در زمینه علمی عنوان کرد: تبدیل گفتمان به عمل موجب می‌شود هیچ‌کس نتواند شعار بدون عمل دهد.

وی با اشاره به وجود یک مرکز آمار در هر اداره که موجب ارائه آمار می‌شود، گفت: باید به این نوع کار کردن خاتمه داد.

حقیقی افزود: باید یک بانک اطلاعاتی بر اساس سیستم GIS در کشور داشت. 

استاندار زنجان با اشاره به اینکه در نمایشگاه ساخت داخلی به‌صورت عملی نشان داده شد که داخل کشور هم می‌توان مواد اولیه مورد نیاز واحدهای تولیدی را ساخت، بیان کرد: این نمایشگاه نماد ایستادگی در مقابل آمریکا است.

وی با بیان اینکه در استان باید کارهای اولویت‌دار که ذهن مردم را مخدوش کرده و جزو کارهای بر زمین‌مانده است را از زمین برداشت، ادامه داد: به دنبال انتصاب فرمانداران جوان در استان بودم اما نیرویی که برای این کار تربیت‌ شده باشد وجود نداشت.

حقیقی از جوان‌تر شدن پنج تا 10 ساله سن مدیریت استان خبر داد و گفت: چهره مدیریتی استان جوان‌تر خواهد شد.

استاندار زنجان شاخص‌های کاری را سازمان محور خواند و افزود: باید شاخص‌های تغییر یافته و پروژه‌محور شود.

 

آغاز دیر هنگام فعالیت ستاد بیانیه گام دوم در زنجان

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان نیز در این جلسه از وظایف دستگاه‌ها و ادارات مختلف در بیانیه گام دوم انقلاب یاد و اظهار کرد: در هفت محور بیانیه گام دوم برای دستگاه‌های اجرایی متفاوت، نقش‌های گوناگونی ترسیم کرده است.

آیت‌الله شیخ‌علی خاتمی با اشاره به آغاز دیر هنگام فعالیت ستاد تمهید و تنفیذ بیانیه گام دوم در زنجان عنوان کرد: هم‌اکنون نیز اقداماتی در زمینه گام دوم انقلاب در مراکز دانشگاهی آغاز شده و در حال اجرا است.

وی با اشاره اینکه با توجه به گام نخست انقلاب توقعات و انتظارات در گام دوم انقلاب باید احصا شود، ادامه داد: اگر ما بخواهیم همه کارها را انجام دهیم، همه‌کاره هیچ‌کاره می‌شویم.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه در گام دوم انقلاب تغییرات اساسی در مدیریت کشور باید اتفاق افتد، تصریح کرد: از آغاز انقلاب مدیریت این نظام به دست نسل اول و دوم انقلاب بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به سپردن انقلاب به نسل سوم و چهارم، افزود: تصریح کرد: در چهل سال پس از انقلاب تربیت نیرو برای مدیریت‌های کشور انجام نشده است.

انتهای پیام/

سن مدیریت در زنجان جوان‌تر شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار