دبیر هیات اسکی آذربایجان‌غربی؛

پیست‌های اسکی ارومیه و ماکو آماده استفاده شدند/احداث دو تله‌کابین در آذربایجان‌غربی

1398/09/09 - 16:44 - کد خبر: 8114 نسخه چاپی

نصر: دبیر هیات اسکی آذربایجان‌غربی گفت: هر دو پیست اسکی ارومیه و ماکو هم اکنون آماده بوده و می‌توان آنان را مورد استفاده قرار داد و برای بهره برداری از دو پیست اسکی به صورت میانگین 200 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری می شود.

به گزارش نصر به نقل از  فارس، بهروز امیری دبیر هیات اسکی آذربایجان‌غربی امروز در گفت‌وگویی اظهار کرد: هم‌اکنون پیست اسکی خوشاکوی ارومیه و پیست ماکو در حال انجام کارهای زیرساختی بوده و پارکینگ‌ها و راه‌های دسترسی آنها احداث شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه هم‌اکنون فصل سرما نیز آغاز شده است، کارهای اجرایی و ساخت و ساز را نمی‌توان چندان پیش برد.

امیری گفت: هر دو پیست اسکی ارومیه و ماکو هم اکنون آماده بوده و می‌توان آنان را مورد استفاده قرار داد و برای بهره برداری از دو پیست اسکی به صورت میانگین 200 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری می شود.

دبیر هیات اسکی آذربایجان‌غربی در ادامه با اشاره به ساخت تله‌کابین در ارومیه و ماکو گفت: قرارداد احداث دو تله‌کابین هر کدام به طول هزار و 500 متر و در مجموع سه هزار متر با یکی از شرکتهای خارجی بسته شده اما به خاطر شرایط تحریم‌ها، دنبال راه حلی هستیم که تله‌کابین‌ها را وارد کشور کنیم.

وی بیان کرد: قراردادی که با نصاب تله‌کابین برای نصب نهایی و بهره‌برداری کامل بسته شده، 18 ماه است.

دبیر هیات اسکی آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به اینکه هم اکنون سیاست فدراسیون اسکی، استعدادیابی در رده زیر 12 سال است گفت: هیات اسکی آذربایجان‌غربی نیز همگام با سیاست‌های فدراسیون حرکت کرده و هم اکنون نیز مربی خارجی در پیست اسکی توچال حضور دارد ضمن اینکه دوره هایی برای مسوولان کمیته استعدیابی در اصفهان برگزار شده است.

انتهای پیام/

پیست‌های اسکی ارومیه و ماکو آماده استفاده شدند/احداث دو تله‌کابین در آذربایجان‌غربی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار