فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه:

۲۳۱ بیمارستان صحرایی در کشور راه اندازی شد

1401/08/30 - 20:51 - کد خبر: 81119 نسخه چاپی

نصر: فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه پاسداران از راه اندازی ۲۳۱ بیمارستان صحرایی با ۱۸۶ نیروی درمان در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش نصر، سرتیپ دوم پاسدار احمد اخوان مهدوی روز دوشنبه در جریان افتتاح درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی صحرایی شهید باکری نیروی زمینی سپاه در روستای قاپلوق شهرستان مرند، اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های مهم راه اندازی چنین درمانگاه هایی، فراهم کردن تمامی امکاناتی است که در یک بیمارستان مستقل وجود دارد تا مردم به راحتی از امکانات آن استفاده کنند.
سرتیپ دوم پاسدار رضا حسن زاده، جانشین قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه نیز از پیشرفت ۳۰ درصدی بزرگترین طرحهایی آبرسانی به روستاها و شهرهای کشور با همکاری وزارت نیرو خبر داد.
فرمانده بهداری شمال غرب نیروی زمینی سپاه هم اعلام کرد: درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی صحرایی شهید باکری نیروی زمینی سپاه تا ششم آذر ماه برای ارائه خدمات پزشکی در روستای قاپلوق شهرستان مرند مستقر است.
سرهنگ پاسدار رسول صادق از آماده سازی یکصد تخت بستری در این درمانگاه خبر داد و گفت: این درمانگاه در بخش‌های مختلف اعم از پزشک عمومی، تخصصی، چشم پزشکی، گوش و حلق و بینی، قلب، رادیولوژی به مردم این منطقه خدمات ارائه می‌ کند.
وی افزود: با چند بیمارستان استان هماهنگی‌های لازم انجام شده است تا در صورتی که نیاز به عمل جراحی بود به این بیمارستان‌ اعزام شوند و آن دسته از افرادی که مبتلا به بیماری سخت درمان هستند تا آخر طول درمان با هزینه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی معالجه می‌شوند.
 انتهای پیام/
 ۲۳۱ بیمارستان صحرایی در کشور راه اندازی شد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار