خبر/

مدارس و دانشگاه‌ های آذربایجان غربی برای تماشای بازی ایران و انگلیس تعطیل می‌شود

1401/08/30 - 11:37 - کد خبر: 81076 نسخه چاپی

نصر: کلاس‌های درس دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه ارومیه و مدارس این استان به منظور فراهم شدن شرایط تماشای مسابقه فوتبال تیم‌های ملی ایران و انگلیس در چارچوب جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، عصر دوشنبه تعطیل است.

به گزارش نصر، روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: همه مدارس نوبت بعد از ظهر در این استان روز دوشنبه از ساعت ۱۵ و ۴۰ دقیقه به منظور فراهم شدن شرایط برای تماشای بازی فوتبال میان ایران و انگلیس تعطیل می‌شوند.
در این اطلاعیه که روز دوشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده است: نظر به برگزاری مسابقه فوتبال ایران و انگلیس در ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه روز دوشنبه ۳۰ آبان ماه و ضرورت تسهیل مشارکت دانش آموزان در این رویداد ورزشی - فرهنگی تمامی مدارس استان آذربایجان غربی نوبت بعد از ظهر زودتر از موعد مقرر تعطیل می‌شود.
این اطلاعیه می‌افزاید: لازم است مدیران مدارس اقدامات زیر را مدنظر قرار دهند، هماهنگی و اطلاع رسانی کامل به والدین جهت جابجایی فرزندان از مدرسه به خانه، هماهنگی کامل با سرویس مدارس برای انتقال دانش آموزان به خانه،
مدارس در نوبت صبح دایر بوده و لازم است دانش آموزان در مدارس حضور داشته باشند.
آذربایجان غربی دارای پنج هزار و ۲۰۰ مدرسه با ۶۸۰ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف است.
تمامی کلاس‌های بعد از ظهر دانشگاه سراسری و آزاد ارومیه تعطیل است
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه ارومیه گفت: با توجه به بخشنامه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، تمامی کلاس‌های آموزش دانشگاه ارومیه به دلیل بازی جام جهانی در روز دوشنبه از ساعت ۱۴ به بعد تعطیل خواهد بود.
محمد حسن جوادی افزود: نظر به برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم ملی ایران و انگلسـتان در بازی‌های جام جهانی ۲۲۰۲ قطر و محبوبیت گسترده این مسابقـات در میـان جوانـان و دانشـجویان، کلاس‌های آموزشی بعد ازظهر امروز برگزار نمی‌شود.
وی ادامه داد: پس از برنامه ریزی، تاریخ کلاس‌های جبرانی به اطلاع دانشجویان خواهد رسید.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه ارومیه با بیان اینکه در تمام خوابگاه‌های برادران و خواهران این دانشگاه مسابقات ایران در جام جهانی پخش می‌شود، اظهار کرد: در تلاشیم که دانشجویان در یک محیط شاد و سالم، بازی‌های ایران در جام جهانی را تماشا کنند.
به گزارش ایرنا، دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه نیز طی اطلاعیه‌ای اعلام کرده که کلاس‌های بعد از ظهر امروز به دلیل بازی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی تشکیل نخواهد شد.
انتهای پبام/
مدارس و دانشگاه‌ های آذربایجان غربی برای تماشای بازی ایران و انگلیس تعطیل می‌شود خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار