رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی:

"نصر" جزو رسانه های مرجع آذربایجان است / سهم برجسته رسانه های مستقل در توسعه استان

1401/08/30 - 09:25 - کد خبر: 81047 نسخه چاپی

نصر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی؛ آژانس خبری تحلیلی نصر را جزو یکی از رسانه های مرجع آذربایجان خواند.

به گزارش نصر، صابر پرنیان در نخستین روزهای آغاز پانزدهمین سال فعالیت آژانس خبری تحلیلی نصر با حضور در تحریریه این رسانه افزود: رسانه های مستقل در توسعه و رونق اقتصادی منطقه نقش برجسته ای دارند.
وی ادامه داد: ظرفیت های فوق العاده استان در صنعت، معدن و تجارت در صورت معرفی بیش از پیش زمینه ساز توسعه و آبادی استان خواهد شد.
پرنیان با اشاره به ارتباط مناسب بین صنایع و رسانه ها در استان تاکید کرد: با تمام توان تلاش می کنیم تا بسترهای اقتصادی، صنعتی و معدنی استان را بیش از پیش با رسانه ها همراه کنیم تا شاهد بهبود وضعیت کسب و کار و رونق در اقتصاد استان باشیم.
پرنیان با آرزوی موفقیت به دست اندرکاران آژانس خبری تحلیلی نصر ابراز امیدواری کرد: قطعا با استراتژی انتخاب شده برای مدیریت این رسانه موفق، نقش و تاثیرگذاری این رسانه حرفه ای در استان بیش از پیش خواهد شد و در حال حاضر نیز خوشبختانه به یکی از رسانه های مرجع در استان تبدیل شده است البته بنده پیش از اینکه از استان مسئولیت خدمتگزاری به تجار و صنعتگران را عهده دار شوم مخاطب نصر بود.

این گزارش حاکی است، در ادامه امیر کریم زاد شریفی مدیر مسئول آژانس خبری تحلیلی نصر نیز به بیان گزارشی از فعالیت های نخستین رسانه دیجیتال شمال غرب کشور پرداخت و از تلاش ها و حمایت های رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در راستای توسعه اقتصادی و صنعتی آذربایجان شرقی تقدیر کرد.
وی ادامه داد: قطعا با برگزاری جلسات هم اندیشی و بررسی چالش های موجود در صنعت و تجارت استان می توان زمینه بهبود شرایط را فراهم کرد و رسانه ها در این وادی نقش برجسته ای دارند.
این گزارش می افزاید، در ادامه بازدیدی از بخش های مختلف این رسانه دیجتال انجام شد.
انتهای پیام/
نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار