توسط معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز صورت گرفت؛

پیگیری پروژه‌های عمرانی در روز تعطیل

1401/08/28 - 16:16 - کد خبر: 80922 نسخه چاپی

نصر: معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز در تداوم بازدیدهای میدانی خود در روز جمعه، از روند اجرای پروژه‌های پیاده‌راه  شهرداری منطقه هشت در راستای نظارت بر کیفیت کار بازدید کرد.

به گزارش نصر، سامان احمدزاده به همراه شهردار منطقه هشت، در پروژه‌های کفسازی کوچه ثبت و کوچه تاریخی پاساژ حضور یافت و ضمن بازدید از پروژه‌ها در جریان روند پیشرفت پروژه‌های مذکور قرار گرفت.
احمدزاده با اشاره به روند مثبت اجرای پروژه‌های پیاده‌راه گفت: معابر نقش تعیین کننده‌ای در تعیین مناسب‌سازی محورهای تردد شهری دارند که ضامن امنیت تردد شهروندان برای عبور و مرور و کاستن حوادث احتمالی، ایجاد جلوه بصری و شهری است.
وی در خصوص پروژه کفسازی کوچه پاساژ گفت: عملیات اجرای این پروژه از ماه گذشته توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه هشت آغاز شده و پس از تخریب آسفالت، جدول‌گذاری، زیرسازی و کفسازی در کوچه پاساژ، عملیات سنگفرش این مسیر بدون وقفه در حال اجرا است.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز افزود: این پروژه در راستای ساماندهی و سنگفرش معبر تاریخی کوچه پاساژ که زمانی مقر کنسولگری‌های کشورهای مختلف بوده و اولین هتل تبریز با نام گرند هتل و اولین سینمای ایران با نام سینما سولی در این مسیر تاریخی قرار داشت، صورت می‌گیرد.
احمدزاده با حضور در پروژه کفسازی کوچه ثبت نیز گفت: پروژه کفسازی کوچه ثبت شامل احداث دو پیاده‌رو در ضلع شرقی و غربی و مسیر ترددی خودرو نیز در میان این دو پیاده‌رو در نظر گرفته شده است.
وی افزود: این پروژه شامل سنگفرش کل مسیر، اجرای پیاده‌روها در دو ضلع، نصب مبلمان شهری و سیستم روشنایی همگون با بافت تاریخی شهر است که سنگفرش پیاده‌روها در آستانه تکمیل بوده و در قسمت سواره‌رو نیز غلطک‌زنی و زیرسازی و بتن‌ریزی کف پروژه طی روزهای اخیر انجام شده است و پروژه با سرعت در حال پیشروی است.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز در ادامه این بازدیدها گفت: ایجاد نشاط شهری از جمله اهدافی است که توسط شهرداری در اجرای پروژه‌ها دنبال می‌شود و در این میان پروژه‌های پیاده‌راه‌ سازی از جمله پروژه‌هایی هستند که نقش مؤثری در کشف و ادراک محیط کالبدی و اجتماعی شهر دارند. بنابراین هر چقدر میزان فضاها و زیرساخت‌های این حوزه افزایش یابد، امکان ادراک محیط شهری و بهره‌گیری از ارزش‌های بصری، فرهنگی و اجتماعی آن نیز بیشتر می‌شود.
انتهای پیام/
پیگیری پروژه‌های عمرانی در روز تعطیل نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار