معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور مطرح کرد:

جنگ همه جانبه استراتژی جدید دشمن / حفظ زیرساخت های کشور با پدافند غیرعامل 

1401/08/28 - 16:00 - کد خبر: 80916 نسخه چاپی

نصر: معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: پدافند غیرعامل حفظ و نگهداشت زیر ساخت های صنعتی کشور است و لازمه آن این است که تمام مخاطرات و اتخاذ راهکارها برای مقابله با تهاجمات اجرا کرده و از همه تهدیدات عبور کنیم. 

به گزارش نصر، صبح امروز همایش پدافند غیرعامل به میزبانی شرکت ماشین سازی تبریز برگزار شد. 
"علیرضا مبارک" در واکنش به ارائه گزارش از اقدامات پدافند غیرعامل در شرکت ماشین سازی تبریز، گفت: همه این اقدامات نشان از این است که تمام مسائل پدافند غیرعاملی در تبریز انجام می شود.
وی ادامه داد: اولین گام برای توسعه یک منطقه فرهنگ حاکم بر مسئولین آن منطقه است.
مبارک با تاکید بر اینکه پدافند غیرعامل حفظ و نگهداشت زیر ساخت های صنعتی کشور است، گفت: لازمه آن این است که تمامی مخاطرات و اتخاذ راهکار ها برای مقابله با تهاجمات اجرا کرده و از همه تهدیدات عبور کنیم. 
وی با اشاره به اتفاقات اخیر کشور گفت: مطالبه از دستگاه‌های مختلف جامعه طبیعی است که در همه دولت ها اتفاق می افتد اما اینکه از طریق رسانه های معاند بصورت جمعی و متحد صورت بگیرد نشان از جنگ سایبری است. 
مبارک با اعلام اینکه پدافند غیرعامل در تمامی دستگاه ها و مناطق متفاوت است، توضیح داد: نحوه مواجهه با بحران بستگی به سوابق و مطالعات قبلی ما دارد، نمی‌توان یک نسخه را برای همه دستگاه ها و همه مناطق تجویز کرد. 
وی افزود: دشمن سیطره و عوامل نفوذی بیشتری دارد، استان ما به دلیل صبغه دینی، دشمن و نفوذی کمتری دارد.
وی در پایان به جنگ سایبری اشاره کرد و گفت: جنگ سایبری مورد دیگری است که دشمن اکنون وارد عملیات تهاجم شده است، دشمن با استراتژی جنگ همه جانبه و با فشار حداکثری اقدام می‌کند، دشمن به صورت جدی در همه حوزه ها اقداماتش را عملیاتی می کند.
انتهای پیام/
جنگ همه جانبه استراتژی جدید دشمن / حفظ زیرساخت های کشور با پدافند غیرعامل  محمدرضا اخگرگداز

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار