امام جمه تبریز مطرح کرد:

بسیج پاره تن مردم و برای مردم

1401/08/28 - 13:23 - کد خبر: 80895 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بسیج را متعلق به مردم و پاره تن ملت دانست.

به گزارش نصر، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در دیدار با جمعی فرماندهان بسیج به مناسبت هفته بسیج گفت: مردم همیشه در شرایط سخت حضور پر قدرت و آرامش آفرین بسیج را در کنار خود حس کرده اند.
وی با اشاره به جمله معروف امام خمینی درباره بسیج که میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلام است ادامه داد: بسیج اهل گمنامی و بی نشانی است و بسیجی عاشق شهادت است، در دوران دفاع مقدس بسیجیان را دیدید که عاشق خدمت به اسلام و دین بودند و امروز هم هستند.
امام جمعه تبریز بسیج را مظهر عظمت ملت و نیروی کارآمد درونی کشور دانست و گفت: بسیج بهترین مدافع اسلام و انقلاب است و تاکنون در همه عرصه‌ها نشان داده است که در کنار ملت است.
وی خدمت رسانی به مردم در بلایای طبیعی و مقابله با بیماری‌های واگیردار و مشارکت در تامین امنیت پایدار درمقابل تروریست‌های تکفیری و آشوبگران را از مهمترین اقدامات بسیج برشمرد و تصریح کرد: بسیجیان خواب را بر خود حرام کرده اند و امروز هم که مردم هدف تیر آشوبگران داعش صفت قرار گرفتند سینه سپر کرده اند و مظلومانه شهید می شوند.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه دشمنان همواره بسیج را مورد حمله و هجمه قرار می‌دهند گفت: جنگ روانی دیوانه وار رسانه‌های مزدور مثلث غربی، عبری و عربی بر علیه بسیج نتیجه‌ای جز عزیزتر و گرامی‌تر شدن بسیج در بین مردم نخواهد داشت.
وی تکریم بسیج را پاسداشت جوانمردی و تضمین کننده آینده کشور برشمرد و گفت: ما هستیم که به حضور فرهنگ بسیج در جامعه نیازمندیم، این فرهنگ منشور و آرمان تمام عدالت خواهان و آزادی خواهان جهان است.
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم هدف اصلی دشمن را در جنگ ترکیبی اخیر ایجاد ناامنی شدید و تجزیه ایران دانست و گفت: نیرو‌های نظامی، امنیتی و بسیج عزیز ما با وحدت و همدلی خود توطئه‌های دشمنان را متناسب با اهداف شان خنثی  و ضربات محکم تری به آنها وارد می‌کنند.
فرمانده سپاه عاشورا هم در این دیدار گفت: شعار امسال هفته بسیج «بسیج خدمتگزار ملت» نام گرفته است و در این هفته ۱۱۲۴ برنامه اجرا خواهد شد که شاخص‌ترین آنها تجدید بیعت بسیجیان با ولایت، دیدار با بسیحیان منتخب و تجلیل از خانواده شهدا است.
سردار عباسقلی زاده برگزاری نمایشگاه فناورانه و رونمایی از دو محصول کلاژن و زد ۱۱ (z۱۱) را از دیگر برنامه های مهم هفته بسیج دانست و اضافه کرد: ۱۲۰ روستای استان هدف طرح آبرسانی بسیج قرار گرفته اند و امید است به ۵۰۰ روستا افزایش یابد.
انتهای پیام/ 
بسیج پاره تن مردم و برای مردم نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار