معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز خبر داد:

عزم جدی شهرداری تبریز برای رفع سد معبر و ساماندهی دستفروشان

1401/08/28 - 11:28 - کد خبر: 80875 نسخه چاپی

نصر: معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز گفت: شهرداری تبریز در راستای پاسخگویی به درخواست‌های متعدد شهروندان برای رفع معضل سد معبر و ساماندهی دستفروشان عزم جدی دارد.

به گزارش نصر، جلسه رفع معضل سد معبر و ساماندهی دستفروشی با حضور جواد صدیقی معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز، یعقوب وحیدکیا معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار، فاضل نادری مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار، قائم مقام مدیرعامل و مدیران سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری و مدیران ستادی و معاونت‌های خدمات شهری مناطق دهگانه در محل سالن جلسات سازمان میادین تشکیل شد.
صدیقی معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با دستگاه قضایی و همراهی نیروی انتظامی، معاونت حمل و نقل و ترافیک، سازمان میادین و سازمان حمل و نقل بار، رفع سد معبر خودرویی و ساماندهی دستفروشی در دستور کار شهرداری قرار دارد.
وی گفت: با توجه به درخواست‌ها و شکایات متعدد شهروندان در خصوص سد معبر خودرویی، کم‌فروشی و دستکاری ترازوها توسط وانت بارها با دستور شهردار تبریز معاونت خدمات شهری با همکاری و همراهی معاونت حمل و نقل و ترافیک، سازمان میادین و سازمان حمل و نقل بار نسبت به احصای کامل وانت‌های سدکننده معابر و همچنین کنترل پروانه فعالیت مغازه‌های فروش میوه اقدام خواهد کرد.
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز افزود: با تشکیل اکیپی از سوی سازمان حمل و نقل بار، مقصد وانت بارهای حمل کننده میوه و تره بار از محل میدان میوه و تره بار تبریز احصا و کنترل خواهد شد.
صدیقی با اشاره به سد معبر طبقچی‌ها نیز افزود: در راستای رفع سد معبر از پیاده‌روها و خیابان‌ها، طبق‌ها از سطح شهر جمع‌آوری و همچنین ساماندهی خواهند شد.
انتهای پیام/
عزم جدی شهرداری تبریز برای رفع سد معبر و ساماندهی دستفروشان نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار