میرتاج‌الدینی؛

دولت بودجه ۱۴۰۲ و برنامه هفتم را با هم به مجلس ارائه دهد/ شرایط محدود باشد، اولویت با بررسی بودجه است

1401/08/28 - 09:17 - کد خبر: 80857 نسخه چاپی

نصر: یک نماینده مجلس گفت: دولت باید هم لایحه بودجه و هم برنامه هفتم را با هم به مجلس بدهد.اگر شرایط محدود باشد، لایحه بودجه را در اولویت بررسی می‌کنیم و برنامه هفتم را هم در کنارش بررسی خواهیم کرد.

به گزارش نصر، محمدرضا میرتاج‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره اینکه رئیس مجلس گفته است تا برنامه هفتم به مجلس نیاید بودجه سال آینده را بررسی نخواهند کرد، گفت: دو کار در پیش رو داریم؛ بررسی بودجه سال ۱۴۰۲ و بررسی برنامه هفتم توسعه؛ بودجه در نیمه آذر ماه باید به مجلس بیاید.
این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حدود ۲۰ روز تا آمدن بودجه سال ۱۴۰۲ به مجلس فرصت داریم.
وی ادامه داد: کار دیگری که باید انجام دهیم بررسی برنامه هفتم توسعه است که دولت باید هم لایحه بودجه و هم این برنامه را با هم به مجلس بدهد.
میرتاج‌الدینی افزود: هنگامی که برنامه هفتم توسعه و بودجه سال ۱۴۰۲ به مجلس رسیدند با توجه به آیین‌نامه داخلی مجلس و زمانبندی باید پیش برویم.
وی درباره این‌که اولویت بررسی با بودجه است یا برنامه هفتم توسعه است، گفت: اگر شرایط محدود باشد، لایحه بودجه را در اولویت بررسی می‌کنیم و برنامه هفتم را هم در کنارش بررسی خواهیم کرد.
انتهای پیام/
 دولت بودجه ۱۴۰۲ و برنامه هفتم را با هم به مجلس ارائه دهد/ شرایط محدود باشد، اولویت با بررسی بودجه است ایلنا - خبرگزاری کار ایران

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار