دستگیری سارقان با ۷۰ فقره سرقت در مراغه

1401/08/27 - 19:28 - کد خبر: 80842 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیری ۴ سارق حرفه‌ای لوازم، قطعات و محتویات داخل خودرو با ۷۰ فقره سرقت در شهرستان مراغه خبر داد.

به گزارش نصر، سردارحسین عبدی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان مراغه موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: با تلاش بی وقفه‌ی شبانه روزی و تحقیقات فنی کارآگاهان پلیس آگاهی سرانجام ۴ سارق حرفه‌ای و سابقه دار را در این خصوص شناسایی و با هماهنگی لازم برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی دلالت دادند.
سردار عبدی اضافه کرد: در بازجویی‌های فنی به عمل آمده متهمان با مشاهده اسناد و مدارک به دست آمده به ۷۰ فقره سرقت داخل خودرو با همکاری ۵ نفر مالخر اعتراف کردند که مالخران نیز در عملیات‌های ویژه دستگیر و از مخفیگاه سارقان و مالخران اقلام مسروقه قابل توجهی شامل: ۲ دستگاه موتورسیکلت، انواع باطری، باند، رادیو ضبط و فلش مموری خودرو به همراه چندین قلم اقلام ممنوعه و سلاح سرد کشف شد.
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه اموال مسروقه بعد از شناسایی به مال باختگان تحویل شد، افزود: متهمان با تشکیل پرونده برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی و یک دستگاه خودروی آن‌ها نیز دراین راستا توقیف شد.
سردار عبدی به شهروندان توصیه کرد: به هشدار‌های پلیسی به منظور پیشگیری از سرقت که توسط کارشناسان انتظامی ارائه می‌شود توجه داشته باشند و خودرو و موتورسیکلت خود را در مکان مطمئن پارک کرده و برای پیشگیری از سرقت، خودرو خود را به تجهیزات ایمنی لازم از قبیل قفل مرکزی، دزدگیر، قفل پدال و قفل فرمان مجهز کنند.
وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ و تقدیر و پیشنهادات خود را به شماره تلفن ۱۹۷ گزارش کنند.
انتهای پیام/
دستگیری سارقان با ۷۰ فقره سرقت در مراغه نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار