خبر/

آغاز مسابقات تیراندازی با کمان در تبریز

1401/08/26 - 23:18 - کد خبر: 80821 نسخه چاپی

نصر: مسابقات تیراندازی با کمان مرحله اول رنکینگ کشوری نونهالان و نوجوانان از ساعت ۹ صبح پنجشنبه ۲۶ آبان ماه با حضور مسئولان و ورزشکاران مختلف از سراسر کشور به میزبانی سالن پورشریفی تبریز آغاز شد.

به گزارش نصر، کاظم قبادی، رئیس هیات تیراندازی با کمان استان در گفتگو با نصر در خصوص این دوره از مسابقات گفت: مسابقات تیراندازی با کمان مرحله اول رنکینگ کشوری نونهالان و نوجوانان با حضور ۱۱۰ کماندار از ۱۵ استان در تبریز برگزار شد.
وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه یک دوره از مسابقات قهرمانی کشور در استان تهران برگزار شده بود، نفرات برتر آن مسابقات در تبریز باهم به رقابت پرداختند بنابراین سطح کیفی این مسابقات بسیار بالاست.
در پایان این رقابت ها در روز اول عرشیا نامی، مانی نادری و آیدین برزگر هر سه از آذربایجان‌شرقی موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم در رشته کامپوند بخش پسران شدند‌.
در کامپوند دختران، نگار محمدی از زنجان بر سکوی قهرمانی قرار گرفت و آیلی آقاکرمی از آذربایجان‌شرقی نایب قهرمان شد.
در ریکرو پسران، محمدمهدی خجسته‌پور و امیرعلی خوازه از یزد رتبه‌های اول و دوم را از آنِ خود کردند و جایگاه سوم به آرمین هاشم‌زاده از آذربایجان‌شرقی رسید.
در ریکرو دختران نیز باران آزادی از تهران، مبینا ربیعی از اصفهان و سلاله باقرزاده از البرز به ترتیب رده‌های اول تا سوم را به دست آوردند.
گفتنی است؛ پرونده رقابت‌های تیراندازی با کمان مرحله اول رنکینگ کشوری نونهالان و نوجوانان روز جمعه ۲۷ آبان ماه با برگزاری مسابقات رده سنی نوجوانان بسته خواهد شد.
انتهای پیام/
آغاز مسابقات تیراندازی با کمان در تبریز نصر

ثبت نظر

نمایش 2 نظر

پاسخ   علی   سال پیش  

باسلام
بهتر است خبربرای گزارش دوروز برگزاری و کامل باشد.

پاسخ   مجتبی   سال پیش  

یاشاسین عرشیانامی
پژوهشیار