بهادری جهرمی:

شهدای اخیر، قربانیان تروریسم رسانه ای هستند

1401/08/26 - 13:10 - کد خبر: 80788 نسخه چاپی

نصر: سخنگوی دولت گفت: شهدای این چند روز اخیر کشور را باید شهدا و قربانیان تروریسم رسانه‌ای نامید.

به گزارش نصر، علی بهادری جهرمی در بخش دوم همایش ملی جهاد تبیین و اطلاع رسانی هنرمندانه با تسلیت شهادت جمعی از شهروندان کشورمان در حوادث تروریستی ایذه و اصفهان، اظهار کرد: این اقدامات ناشی از عدم همراهی مردم با اقدامات این عمال دولت های تروریست پرور و حامی تروریست است.
وی ادامه داد: گروه های تروریستی با جنگ ترکیبی و شناختی و شیوه هایی که روشن نیست اقدام می کنند ولی وقتی ناامید می شوند راهی جز اقدام شفاف ندارند و دیگر نگران خون کودک و زنان نخواهند بود. آنها شعار آزادی و حکایت از حقوق زنان می دهند ولی وقتی ناامید وی شوند، ماهیت ضد آزادی و زن خود را نمایان می کنند البته اقدامات تروریستی آنها بدون پاسخ نمی ماند. شهدای این چند روز اخیر را باید شهدا و قربانیان تروریسم رسانه ای نامید.
سخنگوی دولت با اشاره به اهمیت خودجوش بودن و فعالیت لحظه ای مدیران روابط عمومی گفت: بدیهی است در جنگ رسانه ای علیه کشورمان همه باید فعال باشیم. حوزه اطلاع رسانی هم به هنر نیاز دارد و هم عشق یعنی باید علاقمندی به این حوزه در میان مدیران روابط عمومی وجود داده باشد و باید در این حوزه فقط به خدا فکر کرد.
بهادری جهرمی گفت:  همه روابط عمومی های دولت به طور جدی دست به دست هم دهند، اقدام جهادی کرده و روایت اول را به دست گیرند. همه باید جانانه برای کشور بجنگنیم چون این جنگ تلاشی است برای نشان دادن پیشرفت کشور.
در ادامه این نشست احسان صالحی، عضو شورای اطلاع رسانی دولت با اشاره به اینکه یک جنگ رسانه ای جهانی علیه کشورمان به راه افتاده است، اظهار کرد: برای مقابله با این جنگ رسانه ای به فعالیت رسانه ای و جهاد تبیین نیازمنیدم. در این مسیر باید از ظرفیت رسانه ای خود بهره برده و آن را تقویت کنیم.
وی ادامه داد: مهم است که مزیت‌ها و نقاط ضعف و قوت خود را بشناشیم. سفرهای استانی، ارتباطات مردمی و رویکرد ضدفساد از مزیت های این دولت است که روابط عمومی های دولت این مزیت ها را در یک زنجیره به هم پیوسته در کل دولت، نشان دهند.
صالحی با بیان اینکه با کارهای پراکنده نمی‌توان تصویر کلانی از فعالیت‌های دولت نشان داد، تصریح کرد:  باید این حس در مردم ایجاد شود که کشور راکد نبوده بلکه در حال حرکت و پیشرفت است. همچنین باید با تولید محتوای قوی، قشرهای مختلف مخاطب را جذب کنیم. از برندسازی برای افراد فاصله گرفته و پیشرفت‌های کشور را به جامعه نشان دهیم.
در ادامه علی نادری مدیرعامل خبرگزاری ایرنا با انتقاد از اینکه مدیران روابط عمومی به مدیران پاسخ به شبهات تبدیل شده اند، گفت: آنها به کای تولید محتوای خام باید مدیر تولید محتوای هوشمندانه باشند. وقت مدیر روابط عمومی نباید  صرفا پاسخ به شبهات یا توزیع کننده اخبار باشد بلکه باید دنبال کنشگری خلاقانه باشد. اگر محتوای هوشمندانه تولید شود، جلو شبهات هم گرفته می شود.
وی خاطر نشان کرد: این دولت نقطه امید مردم در شرایط سخت کشور است. همه شرایط کشور در زمان تحویل گرفتن دولت را دیدیم بنابراین حق نیست رییس جمهور را تک و تنها بگذاریم و خود را کنار بکشیم. باید نسبت به دولت غیرت داشت. تکلیف شرعی و اخلاقی ما این است که از دولت حمایت کنیم.
انتهای پیام/
شهدای اخیر، قربانیان تروریسم رسانه ای هستند خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار