فرماندار جلفا:

دشمنان درصدد سوءاستفاده از خلاء ارتباط بین نسلی هستند

1401/08/26 - 12:03 - کد خبر: 80770 نسخه چاپی

نصر: فرماندار جلفا با بیان اینکه نسل جدید نگاه متفاوتی به موضوعات دارد و این گسستی که میان ما و جوانان به وجود آمده نتیجه نگاه های متفاوت ما و آنها به مسائل است، گفت: دشمنان نیز با سوء استفاده از این خلاء و به کارگیری رسانه های متعدد، درصدد لطمه زدن به جوانان هستند.

به گزارش نصر، اسماعیل عطاپور روز پنجشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان جلفا با موضوع سلامت جوانان و برنامه ریزی برای برگزاری جلسات و نشست های تخصصی آنها، افزود: متاسفانه نتوانسته‌ایم ظرفیت‌ها و شایستگی‌های جوانان دهه هشتادی را به صورت شایسته شناسایی کنیم.
وی ستاد ساماندهی امور جوانان را گذرگاهی برای حل مشکلات جوانان دانست و گفت: میدان دادن به جوان و محول کردن برخی از امور به آنها باعث اتصال این گسست ها خواهد شد و تنها راه آن گفت و گوی مستقیم و صمیمانه با جوانان است.
وی همچنین بر اهمیت امیدآفرینی در بین جوانان تاکید کرد و گفت: برخی از امور باید به دست خود جوانان و با همراهی خود آنها در راستای اجرای مصوبات ستاد انجام شود تا جوانان هم با قسمتی از مشکلات مسئولان آشنا شوند.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت برگزاری جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان به صورت منظم و بررسی دقیق دستورات جلسات و پیگیری اجرای مصوبات ستاد، گفت: جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان در شهرستان ها باید در طول سال ۶ بار برگزار شود.
امیر تقی زاده افزود: رصد و پایش وضعیت جوانان بر عهده این ستاد است تا ضمن برنامه ریزی برای حل مشکلات جوانان، بر عملکرد ادارات و دستگاه عضو ستاد نیز نظارت کند.
وی همچنین با اشاره به آمار طلاق گفت: یکی از مشکلاتی که جوانان با آن روبرو هستند، فقدان اطلاعات کافی در حوزه خانواده و ازدواج است از این رو باید در این حوزه و در راستای توانمندسازی جوانان با برگزاری دوره های آموزشی پیش از ازدواج گام برداریم.
وی بر راه اندازی مجمع خیرین ازدواج تاکید کرد و افزود: راه اندازی این مجمع در شهرستان ها می تواند خیلی از مشکلات زوجین را برطرف کند .
دبیران سمن ها و جوانان حاضر در این جلسه ستاد ساماندهی نیز پیشنهاداتی در خصوص تشکیل جلسات موضوعی در حوزه جوانان و راهکار های حمایت از جوانان در حوزه های مختلف ارائه کردند و خواستار برگزاری منظم جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان شدند.
انتهای پیام/
دشمنان درصدد سوءاستفاده از خلاء ارتباط بین نسلی هستند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار