استاندار زنجان؛

مشارکت مردم و داوطلبان در انتخابات باید جدی گرفته شود

1398/09/09 - 13:27 - کد خبر: 8077 نسخه چاپی

نصر: استاندار زنجان گفت: مشارکت مردم و داوطلبان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باید از سوی متولیان امر جدی گرفته شود.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، فتح‌الله حقیقی امروز در هشتمین جلسه کمیسیون‌ برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان زنجان که در سالن امام علی استانداری برگزار شد افزود: مرحله دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که ثبت نام داوطلبان است از فردا آغاز می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه این مرحله از انتخابات باید با قدرت بیشتری انجام گرفته و منجر به نتایج مثبت شود به حوزه‌های اصلی انتخابات در استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: شهرستان‌های زنجان، ابهر، ماهنشان و خدابنده، جزو حوزه‌های اصلی در این استان هستند.

حقیقی با بیان اینکه در موضوع انتخابات نباید تماشاچی شد، مشارکت مردم وداوطلبان را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: ارکان قانونی انتخابات که سلامت، رقابت، مشارکت و امنیت، است باید اجرایی و تبدیل به شکوه و عظمت مردم شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه ما (مسؤولان) خدمتگزار مردم هستیم، گریزی نیز به حادث اخیر در کشور زده و گفتند: مردم زنجان در مقابله با حوادث اخیر  موفق به میدان آمدند و مقام معظم رهبری و دولت، نیز  از زنجان نیز به عنوان استان پیشتاز و موفق یاد کردند. 

حقیقی به موضوع مبارزه با قاچاق کالا و ارز اشاره کرد و افزود: انتظار از کارگروه ها در جهت مبارزه با قاچاق کالا و ارز، این است که مرتب جلسه تشکیل دهند و هیچ جا رسم نیست که کمیسیون بیشتر از کارگروه، تشکیل جلسه دهد.

وی اظهار داشت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید جدی‌تر شود و همه کارگروه‌ها در این خصوص پای کار آمده و فعال‌تر شوند و در واقع شعار به عمل است و کسی که عمل ندارد نباید شعار داده و یا نظر دهد.

حقیقی با تاکید بر اینکه در همه حال باید قانون اجرا شود و در کنار اجرای قانون باید هوشیاری لازم را نیز داشت تا سوء استفاده ای صورت نگیرد، افزود: پدیده قاچاق، ضربه سنگین بر پیکر اقتصاد وارد می‌آورد و باید با آن برخورد قاطع قانونی صورت گیرد و قرار است ریشه قاچاق و کسانی که به اقتصاد کشور ضربه می‌زنند، خشکانده شود.

انتهای پیام/

مشارکت مردم و داوطلبان در انتخابات باید جدی گرفته شود نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار