خبر/

انتقاد رئیس کمیسیون آموزش از اعمال نشدن فوق العاده ویژه ۵۰ درصدی

1401/08/26 - 10:06 - کد خبر: 80747 نسخه چاپی

نصر: رئیس کمیسیون آموزش مجلس از اعمال نشدن فوق العاده ویژه ۵۰ درصدی برای کارکنان برخی دستگاه‌ها از جمله آموزش و پرورش، وزارت فرهنگ و ارشاد، سازمان فنی و حرفه‌ای و وزارت ورزش و جوانان انتقاد کرد و گفت: این رقم در بودجه ۱۴۰۲ اصلاح خواهد شد.

به گزارش نصر، علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه با اهمال کاری صورت گرفته فوق العاده ویژه برخی از دستگاه‌ها از جمله آموزش و پرورش، وزارت فرهنگ و ارشاد، سازمان فنی و حرفه‌ای، وزارت ورزش و جوانان و برخی دستگاه‌های دیگر حدود ۲۰ درصد اعمال شده که باید برای سال آینده اصلاح شود.
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت باید در لایحه بودجه ۱۴۰۲ این فوق العاده ویژه را اصلاح کند، افزود: چنانچه این فوق العاده ویژه در بودجه ۱۴۰۲ به ۵۰ درصد افزایش پیدا نکند، ما در مجلس آن را افزایش خواهیم داد.
وی یادآور شد: در حال حاضر اکثر دستگاه‌‎ها مانند سازمان مامور مالیاتی، وزارت اقتصاد و سایر دستگاه‌ها از فوق العاده ویژه ۵۰ درصدی برخوردارند، ولی برای کارکنان برخی دیگر از دستگاه‌ها این رقم کمتر است که انتظار داریم برای بودجه ۱۴۰۲ اصلاح شود.
رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تصریح کرد: قطعا برای بودجه سال آینده به دنبال این هستیم رقم فوق العاده ویژه ۵۰ درصدی برای همه کارکنان دولت تسری پیدا کند تا در این شرایط اقتصادی کمکی برای کارکنان باشد.
انتهای پیام/
انتقاد رئیس کمیسیون آموزش از اعمال نشدن فوق العاده ویژه ۵۰ درصدی نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار