فرماندار هوراند:

افزایش سواد رسانه ای مهمترین راه مقابله با جنگ شناختی دشمنان است

1401/08/25 - 15:11 - کد خبر: 80694 نسخه چاپی

نصر:  فرماندار شهرستان هوراند بر ضرورت آموزش و افزایش سطح سواد رسانه‌ای در جامعه تاکید کرد.

به گزارش نصر، توکل فرهادی، روز چهارشنبه، 25 آبان ماه، در جمع مسئولان شهرستان هوراند گفت: امروز جنگ دشمنان یک جنگ شناختی و از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی مجازی صورت می گیرد و ضروریست برای مقابله با جنگ شناختی، سواد رسانه‌ای را در جامعه افزایش دهیم.
وی جنگ رسانه ای را مخرب ترین جنگها در جهان برشمرد و افزود: در حال حاضر جنگ رسانه ای مخرب‌تر از جنگ نظامی بوده و باید بیشتر مراقب تهدیدهای دشمنان از طریق رسانه ها و فضای مجازی باشیم.
فرهادی با اشاره به اینکه کشور ایران در وسط میدان جنگ قرار گرفته است گفت: خوشبختانه با تدابیر مقام معظم رهبری کیلومترها از جنگ سخت دور هستیم و دشمنان تنها از طریق جنگ نرم و نیمه سخت است که ایران اسلامی را تحت فشار قرار داده اند.
فرماندار هوراند در ادامه به حوادث اخیر کشور نیز اشاره کرد و افزود: جنگی که دشمنان در ماه های اخیر در ایران به راه انداخته اند، جنگ شناختی و ترکیبی است که حجاب، امنیت، سلاح و فضای مجازی ابزارهای این جنگ می باشند.
وی همچنین نقش زیربنایی آموزش و پرورش را در تربیت نیروهای بصیر و انقلابی بسیار مهم برشمرد و خواستار توجه ویژه مسئولان این اداره به آموزش و تربیت این نیروها شد.
فرهادی در ادامه با قدردانی از بصیرت و هوشیاری مردم شهرستان هوراند در حوادث چند ماه اخیر کشور افزود: مردم با بصیرت و وفادار به نظام و رهبری این شهرستان باید سرلوحه سایر شهرستان ها باشند.
انتهای پیام/
افزایش سواد رسانه ای مهمترین راه مقابله با جنگ شناختی دشمنان است خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار