معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی؛

کاهش تلفات حوادث جاده ای نیازمند ایجاد مراکز درمانی در حاشیه شهرهاست

1401/08/24 - 17:20 - کد خبر: 80614 نسخه چاپی

نصر: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی بر ایجاد مراکز درمانی در حاشیه شهرها به ویژه تبریز تاکید کرد و گفت: ایجاد چنین مراکزی در امداد و خدمات رسانی به موقع به بیماران تروما و مصدومات حوادث جاده ای موثر است.

به گزارش نصر، جواد رحمتی روز سه شنبه در جلسه مشترک کمیسیون ایمنی حمل و نقل و کمیته راهبری وضعیت تصادفات استان، از دستگاه‌های اجرایی استان خواست تا برای عملیات راهداری زمستانی آماده باشند و بر هماهنگی دستگاه‌های مسئول در اجرای عملیات راهداری زمستانی برای ارتقای ایمنی حمل‌ونقل جاده ای تاکید کرد.
وی اضافه کرد: باتوجه به در پیش بودن فصل بارش، دستگاه‌های مسئول با برنامه‌ریزی لازم آمادگی خود را برای راهداری زمستانی افزایش دهند تا در این ایام شاهد کاهش تصادفات جاده ای باشیم.
مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده ای استان نیز در این جلسه گفت: ۳۷۸ دستگاه ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک در قالب ۲۱۶ گروه در راهدارخانه های استان برای اجرای عملیات راهداری زمستانی آماده شده اند.
اورجعلی علیزاده افزود: با توجه به در پیش بودن ۲۹ آبان که روز جهانی یادمان قربانیان حوادث رانندگی نام گرفته، رزمایش روز بدون حادثه در راه‌های استان با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط برگزار می شود.
در این جلسه فرمانداران اهر، مرند، میانه و تبریز گزارشی از بررسی علل افزایش تصادفات رانندگی در این شهرستان‌ها ارائه کردند.
در ۶ ماهه اول امسال ۵۴۲ نفر در اثر حوادث رانندگی در جاده های استان جان خود را از دست دادند.
انتهای پیام/
کاهش تلفات حوادث جاده ای نیازمند ایجاد مراکز درمانی در حاشیه شهرهاست خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار