از سوی دهقان نژاد مطرح شد؛

ایستگاه ناپدید شده متروی تبریز در صحن شورا + فیلم

1401/08/24 - 09:40 - کد خبر: 80542 نسخه چاپی

نصر: رییس کمیسیون تحقیق، نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تبریز از تشکیل کمیته ویژه بررسی وضعیت ایستگاه ۱۸ خط دوم قطار شهری تبریز خبر داد.

به گزارش نصر، روح الله دهقان نژاد با اعلام این خبر اظهار کرد: پس از ۳ سال برقراری کارگاه و حفاری‌های صورت گرفته در این ایستگاه ناگهان کارها تعطیل و ایستگاه پر می شود، سوال اینست که در هنگام پر شدن ایستگاه، سازمان قطار شهری وقت چرا به عنوان کار فرمای اصلی به وظایف خود عمل نکرده است.
وی در ادامه سخنان خود ابراز کرد: مسئولان سازمان حمل و نقل ریلی مدعی اند که مجددا ایستگاه فعال خواهد شد و هزینه ای متوجه شهرداری نیست اما نکته قابل تامل زمانی است که از دست رفته و خواهد رفت.
دهقان نژاد در بخش دیگری از سخنان خود مطرح کرد: بر اساس اطلاعات اولیه اختلاف پیمانکار با تعاونی مسکن یکی از نهادهای نظامی باعث از بین رفتن ایستگاه شده است و مسئولان وقت قطار شهری و شهرداری به وظایف قانونی خود عمل نکرده اند.
رییس کمیسیون تحقیق، نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تبریز از تشکیل کمیته ویژه بررسی وضعیت ایستگاه ۱۸ خط دوم قطار شهری تبریز خبر داد و افزود:  کمیته ای متشکل از کارکنان کمیسیون تحقیق، نظارت و حقوقی شورا ، نهادهای نظارتی شهرداری تشکیل و ابهامات موجود بررسی می شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش اذعان کرد: وضعیت اسفناک فعلی  قطار شهری تبریز به غیر از بحث های مالی، حاصل ترک فعل ها و ضعف های مدیریتی و سلیقه ای است که در ۲۰ سال گذشته بر این سازمان حاکم بوده است
دهقان نژاد یادآور شد: مساله اصلی مردم اینست که چرا پس از ۲۰ سال و هزینه بالغ بر ۲۵ هزار میلیارد تومان چراغی از مترو روشن نیست و این قضیه تا کجا پیش خواهد رفت.

گزارش ویدئویی نصر در خصوص ناپدید شدن ایستگاه مترو در تبریز

انتهای پیام/
ایستگاه ناپدید شده متروی تبریز در صحن شورا + فیلم نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار