فرماندار مشگین‌شهر خبر داد:

افتتاح ۱۰ پروژه هزار و 300 میلیارد تومانی در مشگین‌شهر همزمان با سفر رئیس‌جمهوری

1398/09/09 - 11:42 - کد خبر: 8048 نسخه چاپی

نصر: فرماندار شهرستان مشگین‌شهر از افتتاح ۱۰ پروژه با اعتبار هزار و300 میلیارد تومان همزمان با سفر ریاست جمهوری در مشگین‌شهر خبر داد.

به گزارش نصر به نقل از فارس، اکبر صمدی امروز در گفت‌وگویی در اردبیل اظهار کرد: در سفر رئیس‌جمهوری ۱۰ پروژه مهم عمرانی و صنعتی با اعتبار هزار و300 میلیارد تومان در شهرستان مشگین‌شهر افتتاح می‌شود. 

وی افزود: فاز اول کارخانه کامیون‌سازی مشگین‌شهر، سد احمد بیگلو، شبکه آبیاری اصلی و فرعی احمد بیگلو و ۲۵ کلیومتر از بزرگراه اردبیل- مشگین‌شهر از جمله پروژه‌های مهم افتتاحی در این شهرستان خواهند بود.

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر تصریح کرد: ۲۵ کلیومتر از بزرگراه اردبیل- مشگین‌شهر در سفر رئیس‌جمهوری افتتاح می‌شود و در سال آینده نیز به صورت کامل بهره برداری خواهد شد. 

 

احداث هتل‌ها و مجتمع‌های مدرن آبدرمانی در مشگین‌شهر 

صمدی با بیان اینکه سیاست توسعه گردشگری در شهرستان مشگین‌شهر همچنان در اولویت قرار دارد، اضافه کرد: احداث هتل پنج ستاره شهر مشگین‌شهر، هتل سه ستاره و مجتمع آبدرمانی روستای آغ‌بلاغ، هتل منطقه قینرجه و مجمتع‌های مدرن آبدرمانی و اقامتی منطقه موئیل قوتورسویی از جمله پروژه‌های در دست اجرای حوزه گردشگری در شهرستان مشگین‌شهر است.

وی ادامه داد: علاوه بر توسعه گردشگری در شهرستان مشگین‌شهر توسعه صنعتی و معدنی شهرستان نیز در دستور کار قرار گرفته است و با راه‌اندازی  معادن نیاز و دوست بیگلو در پهنه معدنی سبلان توسط شرکت‌های زیرمجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت، شاهد ایجاد اشتغال در شهرستان خواهیم بود.

 

بی‌توجهی دانشگاه محقق اردبیلی به دانشکده کشاورزی مشگین‌شهر

رئیس شورای اداری شهرستان مشگین‌شهر با انتقاد از بی‌توجهی دانشگاه محقق اردبیلی به دانشکده کشاورزی شهرستان مشگین‌شهر، بیان کرد: با وجود توسعه دانشگاه محقق اردبیلی در مرکز استان، اما دانشکده کشاورزی مشگین‌شهر به صورت مشترک با یکی از مدارس شهری مدیریت می‌شود و ساختمان آن نیز از سال‌ها پیش به صورت نیمه‌تمام رها شده است.

صمدی با تأکید بر اینکه این دانشکده نیازمند اعتبار ملی است و در این راستا دانشگاه محقق اردبیلی باید اقدامات لازم را انجام دهد، افزود: برای تکمیل پروژه نیمه‌تمام دانشکده کشاورزی مشگین‌شهر مکاتبات لازم با سازمان برنامه و بودجه صورت گرفته است تا در لایحه بودجه امسال پنج میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه اختصاص یابد. 

انتهای پیام/

افتتاح ۱۰ پروژه هزار و 300 میلیارد تومانی در مشگین‌شهر همزمان با سفر رئیس‌جمهوری نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار