فیلم اعتراف یک زن به فجیع ترین کودک ربایی سال در تهران ! / دخترک چرا کشته شد !

1401/08/23 - 08:49 - کد خبر: 80437 نسخه چاپی

نصر: عامل اصلی گروگان گیری مرگبار دختر بچه 3 ساله دیروز در حالی برای تحقیق به دادسرای جنایی تهران منتقل شد که خانواده مقتول خواستار قصاص او شده‌اند.

به گزارش نصر، تحقیقات در این پرونده از روز دوازدهم آبان ماه و زمانی آغاز  شد که زوج افغانستانی به اداره پلیس رفتند و خبر از ربوده شدن دو فرزند خردسال شان دادند.
بررسی‌ها نشان می‌داد که دو زن با معرفی خود به عنوان خیر و با این ادعا که قصد خرید کفش و لباس برای خواهر و برادر 3 و 5ساله دارند، آن ها را ربوده و برای آزادی‌شان یک میلیارد تومان درخواست کرده ‌اند. در حالی که تحقیقات ادامه داشت، پیکر دو کودک خردسال در بوستان ولایت پیدا شد. دختر 3ساله جان باخته بود اما برادر 5 ساله‌اش زنده بود و به بیمارستان منتقل شد.
در ادامه دو خیر قلابی که دو خواهر 15و 18ساله بودند دستگیر شدند و گفتند که مادرشان طراح نقشه گروگان گیری بوده است.

 
آن ها مدعی شدند که وقتی مادرشان برای هواخوری به پارک می‌رفته مادر بچه‌ها را در آن جا دیده و از زبان وی شنیده که وضعیت مالی خوبی دارند و برای همین نقشه ربودن بچه‌های این زن و اخاذی یک میلیاردی از آن ها را طراحی کرده است. یکی از آن ها گفت: پس از آدم‌ربایی، از آن جا که بچه‌ها بی‌تابی می‌کردند، مادرمان  آن ها را کتک زد و به آن ها ترامادول و متادون خوراند و همین باعث مرگ دختربچه 3 ساله شد. ما هم از ترس پیکر هر دو را در پارک رها کردیم. در این شرایط مادر متهمان به اتهام قتل عمدی بازداشت شد. در ادامه اولیای دم که پدر و مادر کودک فوت شده بودند، راهی دادسرای جنایی تهران شدند و برای عامل اصلی گروگان گیری درخواست قصاص کردند.
از سوی دیگر عامل اصلی آدم‌ربایی  دیروز برای تحقیق به دادسرای جنایی تهران منتقل شد که در بازجویی‌ها گفت: من نه بچه‌ها را شکنجه کردم و نه به آن ها ترامادول و متادون خوراندم. فقط دو سه نوبت، ‌یک چهارم قرص کلونازپام را به بچه‌ها دادم تا راحت بخوابند و بهانه مادرشان را نگیرند اما ناگهان حالشان بد شد که من به‌ شدت ترسیدم و از دخترانم  خواستم، پیکر آن ها را در پارک رها کنند تا مردم آن ها را به بیمارستان برسانند. این زن با قرار قانونی بازداشت شده است و تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.
انتهای پیام/
فیلم اعتراف یک زن به فجیع ترین کودک ربایی سال در تهران ! / دخترک چرا کشته شد ! پایگاه خبری و اطلاع رسانی رکنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار