عضو شورای شهر تبریز در تحریریه نصر:

" نصر " در واقع یک رسانه مردمی است / صداقت و صراحت دو ویژگی بارز نصر

1401/08/23 - 08:12 - کد خبر: 80435 نسخه چاپی

نصر: عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: آژانس خبری تحلیلی نصر به معنای واقعی یک رسانه مردمی است.

به گزارش نصر، روح الله دهقان نژاد در نخستین روزهای آغاز پانزدهمین سال فعالیت آژانس خبری تحلیلی نصر با حضور در تحریریه نصر ضمن تبریک تداوم فعالیت خبرنگاران این رسانه در استان با اشاره نقش رسانه های محلی در توسعه کلانشهرها، گفت: رشد منطقه  ای و مدیریت شهری  صحیح در گرو عملکرد رسانه های محلی است و " نصر " با رویکرد  توسعه، نقش مهمی در رشد  کلانشهر تبریز و همچنین پیشرفت پروژه مترو ایفا کرده است.

وی با بیان اینکه توسعه کلانشهرها گویای عملکرد و رویکرد صدا و سیما و رسانه های محلی آن منطقه است، افزود: رسانه ای که پروژه های شهری و مدیریت شهری را دغدغه خود بداند قطعا می توانند نقش بزرگی در رشد منطقه ای ایفا کند.
وی با اشاره به رویکرد و اهداف فعالیت رسانه ها، ادامه داد: ظرفیتی که در اختیار رسانه ها قرار  می گیرد، یکسان است اما این عملکرد مجموعه است که مسیر آن را مشخص می کند، رسانه ها با دو رویکرد اعتقادی یا تجاری فعالیت می کنند و این موضوع خط مشی آنها را تعیین می  کند.
این عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز با اشاره به جایگاه اجتماعی نصر در جذب اعتماد مردم، گفت: یکی از بارزترین عنوان های نصر، "رسانه مردمی" بودن است و این عنوان یکی از اصلی ترین بنیان های یک رسانه موفق است.
وی با بیان اینکه صداقت و صراحت و انعکاس افکارعمومی در اخبار جز لاینفک یک رسانه تخصصی و مردمی است، ادامه داد: رسانه ای که صراحت و صداقت را رویکرد خود برگزیده است قطعا در مسیر رشد قرار می گیرد.
این عضو شورا با اشاره به اینکه "نصر" در طول 15 سال فعالیت خود همواره اعتماد مخاطبان خود را حفظ کرده است، اضافه کرد: این رسانه جزو موفق ترین رسانه هایی منطقه شمالغرب است و جایگاه خود را حفظ کرده است.
دهقان نژاد ضمن اشاره به نقش پر رنگ رسانه در نحوه انعکاس ناآرامی های اخیر، گفت: رسانه ای که در طول فعالیت خود اعتماد افکار عمومی را جذب کرده است، قطعا نقش بسزایی در شفاف سازی اتفاقات اخیر می تواند داشته باشد.
انتهای پیام/
نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار