مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان خبر داد؛

درخواست کمک از تشکل‌های مردم‌نهاد آذربایجان‌شرقی برای تبیین ارزش‌های انقلاب

1401/08/22 - 16:04 - کد خبر: 80408 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با بیان اینکه تشکل‌های مردم‌نهاد به دلیل پایگاه مردمی خاص در حوزه های فرهنگی می‌توانند جریان ساز باشند، از فعالان این تشکل‌ها خواست در تبیین ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی فعالانه وارد میدان شوند.

به گزارش نصر، امیر دریادار دوم رضا عباسی در نشست با مسئولان تشکل‌های مردم‌نهاد این اداره‌کل، افزود: باید توجه دشت که تشکل‌های مردم‌نهاد به علت ارتباط مستقیم با مردم ظرفیت های بسیار بالایی برای جریان‌سازی فرهنگی در جامعه دارند و انتظار می‌رود در این راه دستگاه‌های دولتی را یاری کنند.
وی گفت: مردم‌محور کردن برنامه‌های حوزه دفاع مقدس و مقاومت جزو سیاست‌های اصلی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است.
امیر عباسی با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور، گفت: تشکل‌های انقلابی و ارزشی باید نسبت به رویدادها و مسائل امروز کشور حساس باشند و در این باره هیچ‌گونه عقب‌نشینی در برابر دشمن انجام ندهند و با عزم جدی در زمینه‌های فرهنگی، آگاه‌سازی و روشنگری اقدام کنند.
وی بر لزوم نظام‌مند، مستمر و دائمی بودن فعالیت‌های فرهنگی تاکید و اضافه کرد: نباید در برنامه ها و اقدامات فرهنگی دچار نوسان شویم یا فعالیت‌های خود را به ایام خاصی محدود کنیم.
امیر عباسی با بیان اینکه همه دستگاه‌های دولتی موظفند بخش معینی از بودجه خود را در حوزه فرهنگی هزینه کنند، گفت: این هزینه‌ها باید در جهت انجام اقدامات تبیینی و اثرگذار باشد و بسنده کردن به نصب بنر و امثال آن کافی نیست.
انتهای پیام/
 
 
درخواست کمک از تشکل‌های مردم‌نهاد آذربایجان‌شرقی برای تبیین ارزش‌های انقلاب خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار