سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس؛

ضرورتی به تصویب لایحه رتبه‌بندی فرهنگیان در مجلس نیست

1398/09/09 - 11:22 - کد خبر: 8039 نسخه چاپی

نصر: سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: ضرورتی وجود ندارد که مجلس لایحه رتبه‌بندی فرهنگیان را در صحن علنی بررسی کند چرا که این موضوع در قالب بودجه سنواتی به تصویب رسیده است.

به گزارش نصر، سیدحمایت میرزاده در گفت‌وگویی درباره آخرین وضعیت لایحه رتبه بندی فرهنگیان گفت: دولت دستورالعمل رتبه بندی فرهنگیان را به مدارس ابلاغ کرده است و باید منتظر اجرای آن باشیم.

وی افزود: مجلس فرصت بررسی لایحه رتبه بندی فرهنگیان را ندارد و از سوی دیگر ضرورتی به بررسی این لایحه در صحن علنی مجلس نیست.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در قانون برنامه ششم توسعه، آمده است که لایحه رتبه بندی فرهنگیان باید در قالب بودجه سنواتی بیاید که ما سال گذشته در زمان بررسی بودجه، اعتبار دو هزار میلیارد تومانی را برای رتبه بندی فرهنگیان پیش بینی کردیم ونیازی نیست مجدداً این لایحه در مجلس بررسی شود.

میرزاده گفت: در حال حاضر دولت دستورالعمل اجرای لایحه رتبه بندی فرهنگیان را به ادارات آموزش و پرورش همه استانها ابلاغ کرده است تا فرهنگیان مدارک خود را ارائه دهند و براساس رتبه های ۵ گانه، رتبه های آنان مشخص شود و فرهنگیان متناسب با رتبه خود، افزایش حقوق داشته باشند.

انتهای پیام/

ضرورتی به تصویب لایحه رتبه‌بندی فرهنگیان در مجلس نیست نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار