رئیس اداره ورزش و جوانان سردرود؛

هندبال سردرود در مسیر توسعه قرار دارد

1401/08/22 - 11:03 - کد خبر: 80358 نسخه چاپی

نصر: رئیس اداره ورزش و جوانان سردرود گفت: هندبال سردرود در مسیر توسعه و بازگشت به دوران طلایی قرار گرفته است.

به گزارش نصر، محمد رضا بابائی روز یکشنبه در گفت و گو اظهار کرد: هندبال سردرود در پیشینه نه چندان دور خود، قهرمانی ها و قهرمانان به نامی در این رشته به ورزش استان و کشور معرفی کرده و همواره قطب هندبال آذربایجان شرقی و یکی از مراکز توسعه این رشته به شمار می‌رفت.
وی گفت: در سال جای با حمایت یکی از کارخانه های مستقر سردرود، هندبال این شهر توانسته در مسابقات استانی و منطقه ای کشور در رده سنی نونهالان بر سکو قرار گیرد.
بابائی افزود: در راستای بازگشت به دوران طلایی هندبال در منطقه و بر اساس سیاست های کوتاه و بلند مدت، در گام نخست و در راستای به روز کردن علم هندبال در مسیر پرورش مربی گام برداشته شده و در گام دوم بر استعدادیابی و شناسایی نونهالان و تمرکز بر رده سنی نونهالان و پایه اقدامات مناسبی صورت گرفته است.
وی، کسب مقام اول هندبال نونهالان انتخابی استان برای اعزام به مسابقات منطقه سه کشور به میزبانی زنجان را اولین گام توسعه این رشته با حمایت بخش خصوصی عنوان کرد.  
رئیس اداره ورزش و جوانان سردرود اظهار کرد: در سالجاری تیم نوردکاران فولاد غرب نونهالان سردرود موفق شد در مسابقات انتخابی استان اول و در مسابقات منطقه سه کشوری که هفته قبل اتمام یافت سوم شود که موفقیت بزرگی است.
وی خواستار حمایت و توجه بیشتر ورزش استان از هندبال این شهر در راستای کشف استعدادها و پرورش آنها شد.  
هندبال سردرود در سال ۱۳۹۳ - ۱۳۹۴ با حمایت شهرداری این شهر در رقابت های دسته یک کشور حضور داشت.
انتهای پیام/
هندبال سردرود در مسیر توسعه قرار دارد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار