مسابقات موتورسواری انتخابی تیم ملی به میزبانی تبریز برگزار می شود:

عینالی، میزبان قهرمانان موتورسواری کشور

1401/08/21 - 15:25 - کد خبر: 80312 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عون بن علی از برگزاری نخستین دوره مسابقات موتورسواری اندورو قهرمانی کشور با عنوان "جام تبریز" به میزبانی تفرجگاه عون بن علی خبر داد.

به گزارش نصر، بابک دانش پناه در گفتگویی با اعلام این خبر اظهار کرد: به منظور معرفی ظرفیت های گردشگری و پتانسیل بالای تفرجگاه عون بن علی، نخستین دوره رقابت های موتورسواری اندورو قهرمانی کشور به میزبانی تبریز برگزار می شود.
وی با اعلام اینکه این مسابقات حکم انتخابی تیم ملی را دارد، گفت: طبق هماهنگی هایی که با فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور انجام شده، قرار است علاوه بر حضور مربیان تیم ملی، ۶۰ ورزشکار از قهرمانان برتر این رشته ورزشی در مسابقات جام تبریز شرکت کنند.
دانش پناه با اشاره به تداوم برگزاری مسابقات موتورسواری جام تبریز در سالهای آینده، افزود: بر اساس پیگیری کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز، دومین دوره این مسابقات سال آینده به صورت بین المللی و با حضور ورزشکاران کشورهای خارجی برگزار خواهد شد.
بنا بر اعلام دانش پناه، این رقابت ها طی روزهای ۲۶ و ۲۷ ماه جاری در تفرجگاه عون بن علی برگزار می شود. مراسم افتتاحیه این مسابقات از ساعت ۹ صبح پنجشنبه در محوطه دور استخر و همزمان با مسابقه مقدماتی که شامل عبور از موانع است، برگزار می شود.
خط استارت روز دوم رقابت ها نیز در آمفی تئاتر این مجموعه خواهد بود و شرکت کنندگان پس از طی مسافت شش کیلومتری رینگ منتهی به آمفی تئاتر، به خط پایان خواهند رسید.
این رقابت ها با مشارکت فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز و اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی به میزبانی سازمان توسعه و عمران عون بن علی برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/
عینالی، میزبان قهرمانان موتورسواری کشور نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار