رئیس اداره فنی و امور مهندسان مشاور راه و شهرسازی استان اردبیل؛

۳۳۷ کیلومتر راه اصلی و باند دوم در استان اردبیل احداث می‌شود

1398/09/09 - 10:16 - کد خبر: 8030 نسخه چاپی

نصر: رئیس اداره فنی و امور مهندسان مشاور راه و شهرسازی استان اردبیل از مطالعه راه‌های اصلی و باند دوم به میزان ۳۳۷کیلومتر در این استان خبر داد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، سید محمد رضی‌نژاد امروز در گفت و گو با خبرنگاران افزود: مجموع طول راه‌های در دست مطالعه استان جهت احداث باند دوم به طول ۳۳۷ کیلومتر است که توسط هفت شرکت مهندسان مشاور ذیصلاح در حال انجام بوده و  با تکمیل آن نیازهای بزرگراهی مورد نیاز استان در بلندمدت برطرف خواهد شد.

وی اظهار داشت: برای ایجاد هماهنگی نوع راه با نیازمندی‌های حجم ترافیک در بلندمدت و همچنین به منظور ایجاد شرایط ایمن برای استفاده‌کنندگان از راه‌های مواصلاتی استان ، مطالعات بهسازی و احداث باند دوم در راه‌ها انجام می‌گیرد.

وی بیان‌کرد: برای توسعه راه‌های شریانی استان، اداره فنی و امور مهندسان مشاور اداره کل راه و شهرسازی مطالعات احداث باند دوم محورهای رضی- گرمی ، گرمی- بیله‌سوار ، بیله‌سوار- پارس‌آباد و سه‌راهی سربند به سه‌راهی مشگین‌شهر را در دست اقدام دارد.

رئیس اداره فنی و امور مهندسان مشاور در ادامه جاده اردبیل‰ سرچم، مشگین‌شهر‰ اهر و همچنین نیر‰ سراب را بعنوان سایر جاده‌های در دست مطالعه در استان نام برد.

وی بیان‌کرد: اعتبار کل راه‌های شریانی استان حدودهزار و 600 میلیارد ریال بوده که امید است با پیگیری مسوولان بتوانیم تخصیص۱۰۰ درصدی را دریافت کنیم.

رضی‌نژاد به احداث باند دوم پروژه سه‌راهی صحرا - رضی - امیرکندی اشاره کرد و گفت: کل طرح احداث باند دوم پروژه سه‌راهی صحرا - رضی - گرمی - بیله‌سوار به طول ۱۳۹ کیلومتر است که  هشت کیلومتر در سال‌های گذشته به بهره‌برداری رسیده و هفت کیلومتر هم در سفر ریاست‌جمهوری به استان به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

۳۳۷ کیلومتر راه اصلی و باند دوم در استان اردبیل احداث می‌شود نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار