رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز:

برای تحقق اهداف متعالی نظام سلامت باید همدل باشیم

1401/08/21 - 10:38 - کد خبر: 80269 نسخه چاپی

نصر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، از اساتید و اعضاء و فناوران حیطه سلول های بنیادی تبریز به عنوان دانشمندان و مفاخر استان و دانشگاه علوم پزشکی نام برد و گفت: در عصری هستیم که پیشرفت علم نه با گذشت سال و ماه بلکه با سرعت روزانه در حال اوج گیری است و ما نیز باید با همدلی در این مسیر قدم برداریم.

به گزارش نصر، دکتر بهمن نقی پور، روز شنبه، 21 آبان ماه، در بازدید از آزمایشگاه‌های سلولی و ملوکولی مرکز جامع سلول های بنیادی افزود: دانشگاه علوم پزشکی تبریز یقیناً محل ایجاد علم، تولید علم و گسترش علم است و در سطح کشور در جایگاه بالایی قرار دارد و به جرات می‌توان گفت هیچ حرکت علمی در دنیا در جهت ارتقای کیفیت زندگی مردم وجود ندارد که همکاران ما توان انجام آن را نداشته باشند.
وی با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل های علمی و تخصصی اساتید و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: من از همه همکارانم در خانواده بهداشت، درمان و آموزش تقاضا می‌کنم همه توان خود را برای اهداف متعالی نظام سلامت به کار بگیرید. در دنیا بهترین مراکز علمی، پژوهشی و تحقیقاتی آرزوی همکاری شما را دارند و ما باید قدردان زحمات شما بزرگواران باشیم.


 
وی گفت: دغدغه ما آرامش شماست و برای تحقق این امر تمامی هماهنگی های لازم با داخل و خارج از دانشگاه علوم پزشکی در حال انجام است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، در پایان ضمن قدردانی مجدد گفت: من دستبوس تک تک شما همکاران عزیز هستم، امیدوارم هر زمان به موفقیتی دست یافتیم آن را به نام خودمان ثبت نکنیم چرا که ما در این مسیر یک تیم هستیم و این باید یک الگو قرار داده شود تا باعث دلگرمی همه اعضا شود.
انتهای پیام/
برای تحقق اهداف متعالی نظام سلامت باید همدل باشیم خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار