یادداشت/

اعتماد عمومی مهم ترین سرمایه‌ی نصر

1401/08/20 - 19:19 - کد خبر: 80244 نسخه چاپی

نصر: مهم ترین دستاورد نصر در طول ۱۵ سال فعالیت خود، کسب اعتماد عموم نسبت به اخباری است که از طریق این پایگاه خبری انعکاس یافته است.

در دوره ای که سیاست اکثر رسانه ها و خبرگزاری ها انتشار خبرهایی است که نظام سرمایه داری از آن ها حمایت می کند، هستند رسانه هایی که دیدگاهی فراتر از چنین مسائلی داشته و تمام تمرکز خود را در شفافیت و آشکار ساختن موضوعاتی گذاشته اند که جای خالی آن امروزه به شدت حس می شود.
با وجود اینکه پایگاه خبری نصر در حوزه های مختلفی حضور داشته است اما در برخی موارد سعی کرده است وارد حوزه هایی شود که شاید از لحاظ ارزش خبری برای خود رسانه اهمیت چندانی نداشته باشد اما برای کسانی که دنبال سکویی برای پرتاب هستند تا نامشان بر سر زبان ها بیافتد، بهترین نقطه شروع بوده است.
به عنوان مثال در سیاست سرویس ورزشی پایگاه خبری نصر تنها حمایت از افراد و رشته هایی که همواره توسط رسانه های مختلف پوشش داده می شود، نبوده است بلکه حمایت از ورزشکاران رشته هایی بوده است که رویایی قهرمانی در سر داشته اند و به واسطه حمایت از تلاش هایشان نام آذربایجان و ایران را در میادین مختلف ملی و بین المللی بر سر زبان ها انداخته اند؛ از ورزشکاری که بدون داشتن حتی یک دوچرخه تبدیل به یکی از بهترین های این رشته در ایران شد تا ورزشکاران کم نام و نشانی که در دورترین نقاط جغرافیایی جهان با پرچم ایران افتخارآفرینی کردند، تنها چند نمونه از حمایت های نصر در طول دوران فعالیتش در این حوزه بوده است.
البته بغیر از این حوزه پایگاه خبری تحلیلی نصر در مسیر شفافیت و حمایت از حقوق مردم کم آسیب ندیده و بارها مورد هجمه افرادی قرار گرفته است ترس برملا شدن فعالیت هایشان را داشته اند اما به واسطه حمایت های مردم همواره از چنین چالش هایی سربلند بیرون آمده است.
با این حال مسیر فعالیت نصر از ابتدای تاسیس مشخص بوده و در طول ۱۵ سال فعالیت خود هیچگاه تسلیم چنین هجمه ها نشده است و پس از این نیز با حمایت های مردم در مسیر اعتماد عموم گام برخواهد داشت تا بازهم ثابت کند که رسالت پایگاه خبری به انعکاس خبر صادق است نه اخباری که مورد تقدیر مسئولان قرار گیرد.

حمیدرضا سامبرانی، خبرنگار سرویس ورزشی نصر نیوز
انتهای پیام/
اعتماد عمومی مهم ترین سرمایه‌ی نصر حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار